Știați că...?

Esență naturală de vanilie

Dacă aici vă explicam cum am făcut eu un zahăr vanilat natural foarte aromat, de data asta vreau să vă împărtășesc modul cum am făcut esență de vanilie naturală super aromată! Aveți nevoie de trei păstăi de vanilie, 100 ml alcool (eu am folosit de 90 grade) și o sticlă care poate fi ermetizată. Am cumpărat kit-ul de aici care conține trei păstăi de vanilie Tahitensis. Am folosit alcool curat. Le-am disecat în două pe jumătate și am cules cu vârful unui cuțit semințele, pe care le-am pus în sticluță. Am tăiat păstăile în două și le-am pus și pe ele în sticluță. Am turnat alcoolul. Apoi am ermetizat pus dopul la sticlă și gata…l-am pus la așteptare pentru 6 săptămâni în dulap. În timp culoarea esenței se schimbă de la incolor la maro întunecat, iar aroma este …fără cuvinte! Păstăile Tahitensis   au o aromă dulce, florală și fină, perfectă pentru o esență. Avantajul este că atunci când sticla se golește pe jumătate, puteți adăuga din nou alcool și esența se formează din nou la aceeași tărie! Așa aveți o esență de vanilie care ține cu anii, naturală și super aromată!🙂

DSCF2527

DSCF2529

DSCF2870

9 gânduri despre „Esență naturală de vanilie

    1. Da, acum am esența de vreo 3 săptămâni pusă și e așa aromată că-mi vine să o beau😀 Și zahărul e super aromat! Deci cred că merită încercat. E și ieftin și mult mai eficient!

    1. Trei păstăi costă 16 cu tot cu sticluță. O păstaie simplă costă între 5 lei și 6.5 lei. Dacă vrei le poți cumpăra și separat păstăile și pui tu în stică de-a ta. Dar tot la același preț ajungi🙂

  1. Cand eram copil aveam camara plina cu batoane de vanilie, dar nu am avut curiozitatea de a o intreba pe mama ce sunt. Le vedeam si le ocoleam. :))
    As incerca sa imi fac si eu…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

