Știați că...?

O zi frumoasă…

O ciupercuță (otrăvitoare din păcate :) )
O ciupercuță (otrăvitoare din păcate🙂 )

Alienshot 308

Un colț din Bucovina
Un colț din Bucovina
Înaltul cerului
Înaltul cerului
Visând pe un covor de iarbă pufoasă
Visând pe un covor de iarbă pufoasă
Un trandafir sălbatic
Un trandafir sălbatic
O hrănitoare pentru căprioare
O hrănitoare pentru căprioare
O rădăcină interesantă de copac
O rădăcină interesantă de copac
Un pârâu limpede
Un pârâu limpede
Admirând natura
Admirând natura
O potecă romantică
O potecă romantică
Un mușunoi de furnici înalt cât un stat de om!
Un mușunoi de furnici înalt cât un stat de om!
Aer proaspăt
Aer proaspăt

Cum arată o zi frumoasă din viața voastră? Poate o petrecere trăznet, sau o sesiune de cumpărături? Sau o ieșire cu prietenii? Sau poate un alint al vre-un salon de masaj? Petrecerile nu m-au atras niciodată și niciodată nu particip la ele🙂 (cu excepția zilei de naștere a micuțului meu). Îmi place să fac cumpărături, dar pe lângă faptul că se golesc buzunarele, mai vin și epuizată acasă! Îmi place să ies cu prietenii, mai ales cu cea mai bună prietenă a mea, și recunosc că acele clipe se numără printre cele mai relaxante și mai frumoase! La masaj…nu ajung niciodată, și nici la alte tratamente de fițe, pe care de obicei mi le aplic eu acasă😉 Cum arată o zi frumoasă pentru mine? O pot privi din mai multe perspective. O zi pe care să o dedic special lui Dumnezeu! O zi în care să lenevesc cu o carte în mână și cu o ciocolat caldă (sau ceva rece – în funcție de sezon), sau….o zi plimbându-mă prin natură! Ador aerul liber! Am crescut în frumoasa Bucovină și atunci când o părăsesc îmi lipsește frumusețea ei! Și astăzi a fost o zi frumosă din această perspectivă!

Sunt de ceva timp în România, dar nu am apucat să mă aventurez prea departe prin pădurea din zonă! Granița cu Ucraina este la doar trei km distanță, și din anumite de pe șosea o putem vedea lejer! Singură nu mă încumet să plec prea departe prin pădure… dar azi l-am avut ca partener pe fratele meu! A fost o zi obositoare…pentru că urcatul la deal nu-i tocmai atuul meu! Dar a fost și super satisfăcător și liniștitor! Îmi place să admir frumusețile create de Dumnezeu, să mă bucur din plin de tot ce este natural, frumos…Sper să vă placă și vouă, pentru că am cules și câteva fotografii special pentru cititorii blogului. pentru cei care nu au vizitat Bucovina, vă invit într-o călătorie virtuală în Obcinile ei🙂 Sper să vă încânte la fel de mult cum m-a încântat și pe mine plimbarea!

O frăguță delicioasă
O frăguță delicioasă
Și mai multe frăguțe :)
Și mai multe frăguțe🙂
Brazii falnici
Brazii falnici
Și Rafaelo...motanul cult :)) care s-a ascuns în bibliotecă ;)
Și Rafaelo…motanul cult :)) care s-a ascuns în bibliotecă😉

9 gânduri despre „O zi frumoasă…

  1. Ce frumoasa este Bucovina insasi!
    Natura este superba mai ales ce-l care le-a creat. Dumnezeu! Lucrarile lui sunt binecuvantate pt sufletul nostru.

    1. Da, eu sunt mai mult adepta muntelui decât a mării, deși acum viața mea se împarte între cele două🙂 Ador plimbarea în aer liber și liniște în care pot să mă reculeg, să mă regăsesc atunci când mă pierd pe mine însămi!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

