Joacă de copii

Fratele lui Pixi :)

După îndelungi gândiri🙂 m-am gândit să-l încerc și eu pe Pixi din FIMO. Din păcate nu am talentul Cocăi (un adevărat geniu din punctul meu de vedere😉 )și nici nu am nimerit temperatura de coacere, și așa a ajuns Pixi al meu mai bronzat și mai îndesat, că tot cădea în tavă cu nasul în jos, eu iar îl ridicam! Deci vi-l prezint mai degrabă pe fratele lui Pixi😀, în ton cu sezonul: bronzat😉 Nu este foarte reușit, dar pentru prima încercare… a ieșit totuși binișor😀

DSCF3406

13 gânduri despre „Fratele lui Pixi :)

  1. m-a amuzat titlul articolului :)))). Important este sa incerci pana reusesti🙂. Multumesc pentru cuvintele frumoase, …chiar nu-s un geniu. Oricum, ai vazut ca te prinde pasiunea aceasta: a modelatului argilei?? sunt sigura ca vei mai incerca !! si iti doresc mult succes! eu coc la 100 grade, doar la rezistenta de sus si cu usa intredeschisa, altfel mi se ard…nu am un cuptor performant, unul rusesc , la 150 ron, care are temporizator si buton de temperatura (dar nu stiu cat de fidel este ) :))

    1. Aici mămica mea are cuptor la gaz🙂 Eu am electric, dar o să încerc varianta ta! Cât timp îi coci? Pe recomandări scrie 30 minute! Da, să știi că am făcut și alte forme, dar fiind prea subțiri, s-au ars😦 de asta am fost amărâtă cel mai tare!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

