Știați că...?

Universitatea Emanuel – o școală care respectă personalitatea oricărui student

DSCF3553

DSCF3554

Au trecut șase ani de când am intrat pentru prima dată în contact cu Universitatea Emanuel din Oradea. Pe atunci eram timidă și neîncrezătoare în ceea ce am sau ce pot face. În timp însă, alături de profesori înțelegători și minunați, am început să mă cunosc pe mine însămi, să văd ce-mi place și ce nu-mi place, cine sunt eu și cine sunt ceilalți…Am început să cunosc lumea așa cum este ea, cu probleme și soluții, cu lipsuri și resurse, cu limite și posibilități. Când nu am înțeles ceva, am avut libertatea să întreb și de zece ori profesorul cursului neînțeles, și de fiecare dată acesta se pleca și îmi explica cu răbdare, în moduri creative și ușoare.

Apoi a urmat masterul în aceași universitate. O nouă experiență plăcută. După șase ani de lăgături cu această universitate, pot spune că au fost cei mai plăcuți ani petrecuți într-o instituție! Am auzit multe povești de groază despre unii profesori din facultăți: ba unul cade la examene dacă nu a dorimit bine doamnea, ba își terorizează studenții în diferite moduri, sunt mândri și se poartă arogant…și așa mai departe! Și totuși în toți acești ani, nu am întâlnit nici un profesor care să se comporte așa cu mine, și asta pentru că există reguli bine stabilite care nu permit abuzul sub nici o formă. Atât profesorii cât și elevii au drepturi egale atât la recompense cât și la sancțiuni!

Cursurile se mulează după personalitatea fiecărui student. Există discuții libere, activități creative și pace și încredere între studenți și profesori. Relația profesor – student nu este una de superioritate și aroganță, ci una de respect și înțelegere. Îmi place că se pune accent pe relaționare, bun simț și educație aleasă. Este acreditată de stat, iar standardele Universității sunt excelente și apreciate de toată lumea! Condițiile din campus sunt minunate, iar taxele, comparativ cu alte universități, sunt mici. Adesea predau și profesori din America și Anglia, profesori experimentați în materiile pe care le predau. Există chiar și șansa găsirii unui loc de muncă mai ușor, atunci când unele instituții din exteriorul țării sau din interiorul României cer special studenți de la Emanuel, tocmai pentru integritatea de care dau dovadă aceștia!

Dacă mi-aș dori să-mi educ copilul acolo? Cu siguranță că da! Nu mi-ar fi frică de nimic știind-ul acolo, într-un mediu liniștit, deși riguros și serios! Eu vreau un copil cu o conduită morală sănătoasă, care să fie totodată respectat de cei din jur, inclusiv de profesori! Și Emanuel este exact ceea ce îmi doresc!

Recomand această universitate pentru toți cei doritori să studieze! Pentru mine a fost o experiență unică, cu ajutorul căreia m-am maturizat și mi-am făcut noi prieteni, pe lângă o pregătire profesională! Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul oficial aici.

Un gând despre „Universitatea Emanuel – o școală care respectă personalitatea oricărui student

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

