Ce avem la prânz?

Musaca de cartofi cu șuncă

Sunt câteva zile de când m-am întors și mi-am testat din nou bucătăria :). De data asta am probat o rețetă pe care  am gustat-o la cumnata mea Iuliana. Delicioasă într-adevăr, rapidă și consistentă!

DSCF3592

Pentru prepararea ei aveți nevoie de:

  • o ceapă potrivit de mare
  • 3 morcovi potriviți ca mărime
  • 300 g șuncă (sau salam de vară)
  • sare, piper
  • ulei pentru călit legumele
  • 6 cartofi mari
  • 4 ouă
  • jumătate cană lapte
  • pesmet

Tocăm ceapa mărunt, și curățăm și dăm morcovul prin răzătoarea mică. Împreună le călim cinci minute în ulei încins, cu sare și piper după gust. Ungem o tavă de sticlă cu ulei și o tapetăm cu pesmet. Curățăm cartofii și îi tăiem felii de aproximativ jumătate de cm grosime. În tavă așezăm un rând de cartofi (pe care îi presărăm cu sare), apoi un rând de legume călite, apoi un rând de cubulețe de șuncă . Repetăm pașii până terminăm toate ingredientele. În final batem ouăle cu laptele și turnăm peste compoziția din tavă. Acoperim cu aluminiu și dăm la cuptor cca 30 minute, după care luăm aluminiul și mai dăm la cuptor un sfert de oră să se rumenească deasupra. Puteți rade și puțin cașcaval deasupra după ce luați aluminiul. Se servește caldă, asortată cu murături!

Poftă bună 🙂

DSCF3579 DSCF3580 DSCF3581 DSCF3583 DSCF3584 DSCF3589

9 gânduri despre „Musaca de cartofi cu șuncă

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

