Hobby

O nouă creație decorată în tehnica decoupage

Încă de când am descoperit tehnica decoupage m-a impresionat! La început părea foarte simplu, dar când am început să cumpăr produsele necesare și să pun și eu în practică pașii, mi-am dat seama că este nevoie de multe resurse, de multă răbdare, imaginație și îndemânare! Eu sunt doar o începătoare, mai mult amatoare, și decorez doar obiectele de prin casă pentru a le da o notă de culoare, dar sunt atâtea „genii” în acest domeniu care decorează și confecționează atât de original și frumos! 

De data aceasta eu m-am jucat cu o perie pentru pieptănat, din lemn. Pentru decorarea ei am folosit peria pentru pieptănat, șervețel, acrilic alb, adeziv pentru decoupage, lac pentru crăpare pe două faze, patină de învechire gold, contur gold, terebentină, lac final și bineînțeles trei tipuri de pensule (două din burete și una din păr natural). Pentru început am vopsit peria cu acrilic alb. După uscare, am întins adezivul cu o pensulă de burete și am lipit cu grijă partea colorată a șervețelului, netezindu-l cu o pensulă de burete circulară. Am întins deasupra șervețelului încă un strat de adeziv și am lăsat la uscat. A urmat apoi aplicarea lacului de crăpare pe două faze (la mine n-a crăpat din păcate 😦 și nu-mi dau seama de ce), apoi pentru a accentua crăpăturile (în cazul meu urmele de la pensulă) am întins patină de învechire gold, cu ajutorul unei cârpe fine. Am șters surplusul de patină cu bituminoasă, apoi am scris cu contur gold numele meu ;). La sfârșit am aplicat lacul final. Procesul durează destul de mult, dar dacă doriți accelerarea uscării produselor folosite, puteți folosi uscătorul de păr cu succes! Mie îmi place cum mi-a ieșit deși nu mi-a crăpat lacul. Voi ce părere aveți?

DSCF3650

DSCF3654

DSCF3655

DSCF3659

DSCF3660

 

7 gânduri despre „O nouă creație decorată în tehnica decoupage

  1. waw…Felicitari…A iesit tare frumoasa..Cred ca la tehnica asta jinduieste tot mai multa lume..Pana si eu am cate ceva luat si ctae ceva aruncat de nervi c anu a iesit :)) Dar peria ta a iesit foarte draguta.La cat mai multe

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

