Hobby

Sortator de forme reciclat.

Când sunt tristă sau abătută, de obicei meșteresc câte ceva. Așa evadez în lumea mea și mă liniștesc, îmi limpezesc gândurile sau primesc răspunsuri la întrebări. De data asta am evadat reciclând acest sortator de forme. Cum toate formele erau pierdute și de negăsit, nu mi-a rămas decât suportul pentru forme. Parcă nu mă lăsa inima să-l arunc…și m-am gândit că aș putea să-l transform…într-o ramă foto de familie! Mie îmi place super mult cum a ieșit! Voi ce părere aveți?

DSCF3740  DSCF3754

DSCF3755

DSCF3758Am folosit tehnica șervețelului, antichizând apoi totul. Pentru materialele folosite găsiți aici linkuri. Deci dacă aveți vreun sortator de forme căruia i-ați pierdut piesele, îl puteți refolosi cu succes așa🙂 Mult spor la reciclat!

 

 

9 gânduri despre „Sortator de forme reciclat.

  1. Mie imi place idea,a iesit super. Ca sa nu mai zic imi place vocabularul tau de a gandi si scrie asa de frumos. Cum ai dezvoltat acest lucru?

    1. Mulțumesc Ramona! Ești încurajatoare🙂 Despre vocabular…cred că îmi place foarte mult să citesc și probabil de acolo mi se trage🙂 În sensul că în genere nu citesc doar romane, povești, ci mai degrabă cărți din care pot învăța lucruri practice despre lume și viață🙂 Dar mai presus de toate meritul îl are numai Dumnezeu, care este mereu sursa mea de inspirație! Te mai aștept pe blog cu mare drag!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

