Gadget-uri de bucătărie

Vata de zahăr- cum o facem?

Am decis să deschid o nouă secțiune pentru gadget-uri în bucătărie. Mi se pare utilă pentru faptul că există atât de multe lucruri care ne pot ușura viața, putem face lucruri mai ieftin, și de care eu până acum nu am știut. Dar le-am descoperit pas cu pas! Și încep prin a vă prezenta un aparat de făcut vată de zahăr pentru o bucătărie obișnuită.

De obicei cumpăram vată de zahăr la diferite sărbători ale orașului, dar asta se întâmpla o dată sau de două ori pe an. Și cum sunt o mare amatoare de vată de zahăr, îi duceam dorul! Chiar aveam o vorbă: de ar exista un aparat de dimensiuni mai mici și pentru bucătăria mea! Și nu știam că există până nu am descoperit această mașinărie în LIDL acum câțiva ani! Dispozitivul este destul de mare, dar nu exagerat. Este simplu de asamblat și mai ales, ceea ce ne este teamă la toate, simplu de tot de spălat! Câteva fotografii cred că sunt mai grăitoare!

DSCF3870
Mecanismul este format din patru piese
DSCF3871
Așa arată montată.
DSCF3872
După ce încălzim mecanismul 5 minute, îl oprim și turnăm zahăr în mijloc, apoi îi dăm drumul
DSCF3873
Și aici iese vata de zahăr…delicioasă și pufoasă!
DSCF3875
Și rezultatul delicios…

DSCF3879 DSCF3883

DSCF3885
Pe lângă vată de zahăr, pe marginea suportului interior se depune un zahăr caramelizat delicios care poate fi consumat ca atare, sau poate decora prăjituri…
DSCF3887
Așa se desface pentru a fi spălată! Simplu și rapid! O uscăm bine și o punem la loc până data viitoare😉

Și acum întrebarea: Merită? Eu zic că da. Prețul este rezonabil, și este perfectă pentru o surpriză pentru cei mici, sau pentru o petrecere specială pentru copiii noștri (sau pentru iubitorii adulți de vată de zahăr😉 )

Puteți găsi unul asemănător aici. De asemenea puteți folosi și zahăr colorat pentru o savoare mai veselă🙂

13 gânduri despre „Vata de zahăr- cum o facem?

  1. frumos aspectul blogului😀, am uitat sa precizez cand te-am mai vizitat
    utila masinaria asta a ta;oare se mai gaseste? ai mei nu au mancat pana acum vata pe zahar si as incerca si eu sa le fac sa vad ce ar zice
    plus ca e chestie buna pentru petreceri😉

  2. Nu am crezut ca se poate gasi de cumparat un asemenea aparatel si pentru amatori;). Nu ne dai o sursa si un pret, sa ne orientam si noi? Cred ca micutul meu ar fi superrr incantat si indata e ziua lui.

  3. Ce bine imi pare ca se gaseste! Nici nu mi-a trecut prin cap sa dau o cautare macar. Eu vedeam doar aparatele alea mari din targuri. Bine ca s-a gandit cineva si la cei care vor sa-si faca acasa. Multumesc de idee. Te imbratisez!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

