Hobby

O altfel de lumină

După o zi lungă și stresantă, în care unele lucruri au mers pe dos și parcă toată oboseala mi s-a strâns ca o piatră mare pusă pe umeri, îmi place să mă relaxez cu o carte în mână la o lumină mai pală în cameră, care să formeze umbre și penumbre. Îmi place să simt un parfum discret și liniște din când în când întreruptă de vreun greier somnoros. Contează mult atmosfera din casă pentru a ne putea relaxa. O lumină prea puternică poate spulbera misterul și relaxarea! Un zgomot intens ne poate stresa mai rău, sau un parfum strident ne poate da stări de oboseală copleșitoare, pe lângă vreo durere de cap nedorită!

Personal seara încerc să mă relaxez în acest fel! Am o veioză veche, care în ultimul timp arăta mai bătrână și mai palidă decât este! Așa mi-a trecut ideea să o reîmprospătez puțin, să fie în ton cu relaxarea mea. Aspectul contează foarte mult, nu-i așa? Și am trecut la treabă…bineînțeles folosind tehnica șervețelului. Nu am avut nevoie decât de șmirghel fin pentru îndepărtarea stratului de vopsea al veiozei, apoi am îndepărtat praful cu un burete umed. Am aplicat un strat de grund alb, după care am lipit șervețelul cu adeziv. În final am conturat capetele veiozei cu acrilic galben și am dat cu lac final. Și a ieșit o veioză cu aspect degajat, romantic, gata să schimbe atmosfera și lumina din cameră! Merită încercat schimbarea aspectului lucrurilor mai vechi, nu-i așa?

DSCF3745 DSCF3861

4 thoughts on “O altfel de lumină

      1. Multumesc, am sa o cosmetizez sa vad ce iese:). Cat despre blogul tau exact acelasi lucru l-am gandit si eu ieri: unde-ai stat ascunsa?

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

