Joacă de copii

Cum reparăm noi mașina

Pe Iulia mulți dintre noi o cunoaște virtual prin sfaturile ei minunate privind economisirea! Îmi place să citesc și să învăț câte ceva nou de la ea. Și noi în familia noastră avem regulile noastre de economisire și chivernisire a ceea ce avem. Și aici nu includem doar banii, pentru că oamenii mai dețin și alte resurse: sănătate, inteligență, abilități personale, caracter etc. Și pe lângă bani ne folosim și de celelalte resurse, nu-i așa? Banii sunt un instrument pe care îl folosim schimbul de mărfuri. Dacă puterea de schimb se duce, se duce și importanța și puterea banului (tare mi-ar plăcea o lume fără bani😉 ). Oricum ideea este că  putem economisi bani folosindu-ne de abilitățile și resursele noastre personale. Noi aplicăm această metodă destul de des, învățând lucruri. De exemplu mai nou mașina noastră avea nevoie de ceva reparații, care costau vreo 300 de euro. Cel puțin ăsta a fost prețul spus de cei de la service, în preț nefiind incluse și piesele care mai costau încă pe-atât dacă le procurau tot ei! Și cum bărbaților le stă în sânge joaca cu șuruburile…soțul meu s-a documentat și s-a documentat…a căutat cartea tehnică a mașinii noastre pe internet, a găsit-o, a studiat-o…și apoi a urmărit filmulețe pe youtube care „i-au predat” mecanică pas cu pas (internetul ăsta poate fi tare folositor adesea). După ce s-a documentat și a crezut că este pregătit, a comandat piesele online de la un magazin cu jumătate de preț față de ofertele locale, câteva chei de care avea nevoie…și am făcut o ieșire cu familia. La noi ieșirile sunt făcute și pentru distracție și pentru utilitate! Așa că ne-am unit forțele și asistat și ajutat (eu și micul G.) la repararea mașinii noastre de însuși soțul meu! Incredibil la câte se pricep bărbații, când vor!

DSCF3704
Testăm mașina după reparație să vedem dacă merge🙂
DSCF3710
Alegem instrumentele de care avem nevoie pentru reparații🙂
DSCF3711
Învățăm cum se scot roțile de la mașină🙂

DSCF3716

DSCF3728
Ajungem și la amortizoare🙂
DSCF3732
Mâini de mecanic!
DSCF3830
E timpul s-o spălăm dacă tot merge :)))

6 gânduri despre „Cum reparăm noi mașina

  1. Wow, felicitari! Apreciem oamenii intreprinzatori… Si noi ne-am renovat singuri apartamentul, ne-am pus parchet, iar acum facem mobila…
    Sentimentul pe care il ai petrecand timp de calitate impreuna, bucuria cand vezi ce lucruri frumoase pot iesi datorita spiritului de echipa din familie nu pot fi descrise in cuvinte.

    Iar poza cu mainile de mecanic este geniala🙂

    1. Mulțumim! Să știi că este minunat să petrecem așa timp împreună! Mergem și la relaxare când ne lasă responsabilitățile în pace🙂 Dar întotdeauna înainte de a apela la experți, vedem dacă nu putem face noi ceea ce avem nevoie! Bravo! Cred că arată bine renovările! Mi-ar plăcea să văd poze! Și noi suntem în construcție și când mergem în România soțul meu lucrează la construirea casei🙂 este așa satisfăcător!

  2. Bravo!!! Sa stii ca si noi ne-am pus gresie, faianta, parchet dupa tutorialele de pe youtube🙂 A iesit mult mai bine decat daca apelam la unii „profesionisti”. Acum ca ne-am mutat am vrut sa le facem copiilor, in living, un colt al lor. Am construit singuri rafturi pentru jucariile copiilor🙂 Suntem tare incantati de cum a iesit, iti voi trimite poze sa vezi ( poate ca voi pune si pe blog, intr-o zi).
    Nico, pe langa faptul ca poti economisi serios daca te pricepi sa faci lucruri pe langa casa, mai este si partea educativa, copiii nostri vor invata sa se implice, sa gaseasca solutii, sa fie intreprinzatori, sa lucreze in echipa si multe altele.
    Va trimitem o imbratisare si multe ganduri bune. Pupici si spor la treaba🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

