Joacă de copii

Activități și jocuri

Deși despre activitățile noastre nu am mai postat în ultima vreme, din perspectivă educativă, totuși în spatele „scenei” blogului suntem activi. Nu apucăm pe toate să le fotografiem pentru postări! Ne jucăm pe plajă sau în casă (mai mult în casă de fapt că este prea cald afară), și încercăm să învățăm câte ceva din ceea ce facem.

Între timp puiul meu a învățat să deseneze mașinuțe🙂

DSCF3626

DSCF3628

Apoi am aflat prin cuvinte simple ce înseamnă un vulcan! Ne-am folosit și de Enciclopedia lui Winnie pentru a vedea poze reale cu vulcani. Eu am ales o variantă mai simplă, cu un pahar în care am pus o lingură bicarbonat, două picături de tuș mov (am uitat să cumpăr colorant alimentar din țară😀 ), și oțet. A fost un adevărat spectacol pentru micuțul meu🙂 O variantă mai complexă de vulcan găsiți aici.

DSCF3835

Am descoperit din ce este formată o casă și cum aranjăm lucrurile în ea. Aici ne-am folosit de Jocul Locuința

DSCF3643

DSCF3644

Toate acestea nu doar că ne-au ținut ocupați, dar am și învățat câte ceva. Mai avem și alte activități care urmează în următoarele postări! Pentru un micuț de trei ani aceste jocuri sunt o adevărată delectare și bucurie, deși pentru noi adulții par simple🙂

 

 

2 thoughts on “Activități și jocuri

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

