Hobby

Idei de decorat și reciclat

În ultimul timp am început să fac obsesie pentru reciclat. Înainte de a arunca un ambalaj mai întâi mă întreb dacă îl pot refolosi măcar pentru un timp! Așa mă simt împăcată că respect planeta creată de Dumnezeu, dar mă bucur și de recreație redecorând noi lucruri utile! Și voi începe mai întâi cu mămicile care fac ordine prin jucăriile puilor lor. Ce faceți dacă găsiți de exemplu o carte cartonată stricată? Primul gând este: ori o lipim, dacă se mai poate, ori…dacă e irecuperabilă…o aruncăm. Eu am găsit și opțiunea reciclării lor. Și uitați ce-a ieșit!

DSCF3868

DSCF4005

DSCF4006

DSCF4007
Pentru ca nu aluneca, am lipit patru colțuri cu foaie de spumă

Poate vă întrebați dacă sunt rezistente la apă? Deja sunt testate🙂 și sunt pentru că sunt date cu lac pe deasupra. Cred că recunoașteți tehnica șervețelului aici. Pentru un plus de rezistență puteți folosi lac de bărci! Oricum și cu lac final dat de două ori sunt foarte rezistente la umezeală! Și așa vă puteți bucura de suporturi de pahare noi.

Al doilea lucru reciclat sunt de fapt două cutii de la creme pentru prăjituri. Tăiate în forma asta, putem foarte ușor folosi rezultatul la pus plicuri, facturi etc.

DSCF4037

DSCF4040

DSCF4042

Bineînțeles le decorați după preferințe și le feriți de umezeală. Eu le-am decorat cu hârtie colorată și sfoară și câteva strasuri. Și următoarea creație este o cutie de cremă cu capac de lemn, unde am folosit pentru prima oară așa de probă, gel de transfer. Și așa a ieșit o cutie pentru discuri demachiante🙂

DSCF3832

DSCF3866

 

Și ultima creație reciclată este acest ghiveci mic de la iaurt, pe care l-am decorat în tehnica șervețelului. Nu a ieșit chiar după așteptări, dar arată oricum mai bine decât înainte😀

DSCF4004â DSCF4008

DSCF4013

DSCF4015

 

13 gânduri despre „Idei de decorat și reciclat

  1. Ce-mi plac!Si eu zabovesc putin in fata unui ambalaj sau stiu eu ce cutie inainte s-o arunc.De cele mai multe ori o pastraz,asa,ca baba Safta(e la noi o vorba!).
    Insa ,la ce lucrusoare ti-au iesit,ai fost inspirata sa nu te debarasezi de cel vechi.
    Idei multe si hazlii!

  2. Hmmm si eu am facut suporturi pentru pahare/cani cu servetele, dar pentru ca se terminau la un moment dat se vedeau marginile…nu m-am gandit sa le termin pe spatele suportului. Am sa incerc, ale tale sunt tare reusite.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

