Joacă de copii

Un sat mic și zece căsuțe

Este ceva timp de când am confecționat aceste căsuțe preluate de aici. Mai întâi le-am văzut la Coca pe blog și mi-au plăcut atât de mult! Apoi am decis că i-ar plăcea și puiului meu! Nu vă trebuie decât să le imprimați, să le decupați și apoi să le lipiți după indicații. Și pentru că sunt foarte practice, pentru a le împacheta, fiecare căsuță intră una în alta, iar ultima este o cutiuță care le păstrează pe celelalte nouă. Noi ne-am jucat de câteva ori cu ele, și chiar o dată ne-a luat peste o oră jumătate să ne jucăm de-a satul :))))

shirakawago-mat

 

Mai întâi le-am înșiruit pe masă iar puiul meu s-a plimbat cu mașinuța lui pe lângă ele🙂 ca pe drum! Apoi altă zi am construit un adevărat sat, cu biserică și străzi din cuburi, chiar și cu un semafor și locuitori care se plimbau și se bucurau de căsuțele lor…

DSCF3837

DSCF3838

DSCF3841

DSCF3976
Acesta este sătucul nostru

DSCF3977

DSCF3984
și asta este biserica construită după ce am terminat cu satul🙂
DSCF3988
Aici omuleții pleacă acasă de la biserică🙂
DSCF3990
Așteptăm să se facă semaforul verde pentru a putea trece :)))

DSCF3991

DSCF3992
Apoi am îmbarcat omuleții la o plimbare cu avionul
DSCF3994
Și acum zburăm! Așa am aflat că avionul are piloți care îl conduc și pasageri care stau cuminți la locul lor!
DSCF3996
Am aterizat în siguranță

3 gânduri despre „Un sat mic și zece căsuțe

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

