Joacă de copii

La pescuit…în farfurie

Am tot văzut acest joculeț pe multe bloguri și Facebook, dar am tot amânat să i-l fac. Într-o zi în care am fost mai energică decât de obicei 😉 m-am pus pe treabă. Mai întâi am desenat și decupat mai mulți peștișori din hârtie cartonată mai groasă, colorată. Nu trebuie să fie opere de artă neapărat 🙂 După aceea le-am dat câte o capsă de metal în fiecare coadă. Am trecut la fabricarea undiței, dintr-un băț de frigărui cu vârful tăiat (pentru a evita înțeparea). Am legat o ață de un capăt la bățul de frigărui, iar de celălalt capăt am lipit un magnet. Apoi am împrăștiat peștișorii într-o farfurie albastră…pentru că plutesc în apă, nu? Și apoi am pescuit! Puiul meu a fost așa de entuziasmat încât s-a jucat două zile cu ele non-stop, și a dormit cu undița! Nu mă așteptam să aibă efectul ăsta, deci am fost surprinsă!

DSCF4024

DSCF4027

DSCF4028

DSCF4029Eu zic că merită încercat jocul 🙂

 

2 gânduri despre „La pescuit…în farfurie

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

