Hobby

Noi încercări FIMO

De la prima mea încercare de joacă nereușită cu FIMO când l-am făcut pe fratele lui Pixi, mi-am luat inima-n dinți și de data aceasta am încercat două lucruri mici, unul din ele fiind destinat unui cadou. De data asta însă mi-au ieșit cum am vrut🙂 Când vine vorba de modelat, folosim imaginația și îndemânarea. Însă problema este când trebuie să coacem ceea ce modelăm. Acolo trebuie curaj, pentru că puțin mai mult lăsate în cuptor, și micile noastre creații s-au dus pe apa sâmbetei….iar dacă sunt prea țin coapte, atunci nu sunt rezistente, ci sfărâmicioase. Cum le-am copt? În primul rând am folosit foaie de copt. Apoi am dat cuptorul electric la 100 grade (aproximativ, pentru că gradele la mine sunt șterse  :D ), și am lăsat jumătate de oră. Cuptorul l-am ținut închis. Bineînțeles din timp în timp am verificat. Ideea este că depinde și foarte mult de cât de mari sau groase sunt creațiile. Roxana mi-a împărtășit de asemenea câteva secrete în ale FIMO. De exemplu dacă lucrurile create sunt mici și subțiri, timpul de coacere se scurtează considerabil, uneori chiar și la 5 minute. De asemenea urmele inestetice de pe lucrările FIMO se șterg cu șervețel umed. Iar când trecem de la o culoare la alta ne ștergem atât noi cât și uneltele foarte bine cu șervețele umede, pentru că altfel culoarea se ia pe altă bucată de fimo. Am uitat de asta la ciupercuța făcută și pe albul de dedesubt se văd pete de roșu inestetice😦

În ceea ce privește sursele de inspirație….puteți folosi atât imaginația proprie cât și o mulțime de fotografii de pe internet, care arată tutoriale. Sunt oameni care fac adevărate opere de artă din fimo, ca de exemplu aici, unde puteți vedea niște miniaturi incredibil de reușite!. De asemenea Coca este o adevărată creatoare de jucării fimo! Joaca cu Fimo relaxează! Mie îmi place foarte mult! Probabil vor mai fi și alte postări cu alte creații la mine pe blog. Până atunci însă vă invit să vă bucurați privirile cu aceste umile și mici creații făcute cu drag🙂

DSCF4067

DSCF4068

DSCF4071

DSCF4073

DSCF4075

10 thoughts on “Noi încercări FIMO

  1. Te felicit pentru atata migala!Sunteti de apreciat ca faceti lucrurile astea….microscopice(am mai vazut asa activitati si la Coca dar si la Camelia).Sper ca destinatarul cadoului sa aprecieze asa bijuterie.

    1. Mulțumesc🙂 Îmi place să fac cu mare drag pentru cei din jur lucruri unice și frumoase, să-i bucur pe cunoscuți măcar cu un mic gest….Cred că schimbarea întotdeauna începe de la noi🙂

  2. Sunt frumoase, frumoase! Parcă, parcă aș încerca și eu!
    Cel ce va primi acest dar va fi un fericit! Mereu am apreciat darurile făcute din inimă, special pregătite pentru cineva!

    1. Mulțumesc! Darul deja a fost dat 🙂 și într-adevăr apreciat! Să știi că nu e greu deloc. Doar trebuie să fii atentă la copt să nu se ardă! Eu folosesc Fimo soft, pentru că se lucrează foarte ușor și se pot combina și culorile.

  3. M-ai dat gata cu ciupercuta! Mi-ar placea sa incerc si eu, insa nu stiu daca mai am rabdarea necesara. Am o prietena care mai are prin casa cateva bucatele de fimo nefolosite… Saptamana viitoare ma duc sa i le cer…🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

