Hobby

Semne de carte speciale

Îmi place să citesc, și și pentru că-mi place să citesc îmi plac și semnele pentru carte. Au mai fost și alte postări cu semne pentru cărți, dar de data aceasta varianta este mai simplă, dar de efect. Pentru crearea lor am folosit hârtie adezivă, foaie cartonată, foarfece și panglică roz. Modelul printable l-am luat de aici. Confecționarea este simplă. Am imprimat modelul pe foaie adezivă, după care am decupat toate semnele. Am lipit apoi pe o parte a foii cartonate semnele decupate, am decupat foaia cartonată cu semnele lipite, apoi am lipit și pe fața cealaltă a semnului de carte imaginea printată. Am folosit perforatorul apoi am pus funda roz.

Semnele îi sunt dedicate celei mai bune prietene ale mele…care visează să viziteze Parisul! Draga mea, sper să-l vizităm cât de curând!

DSCF4017

DSCF4019

DSCF4022

10 thoughts on “Semne de carte speciale

  1. Ce idee buna mi-ai dat! Cred ca imi voi face si eu cateva, folosind poezia pe care mi-a dedicat-o Adriana de curand… Daca ies dragute, ma intorc sa ti le arat…😉

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

