Dulce și-aromat

Înghețată de vanilie

În general am evitat rețetele de înghețată pentru simplul fapt că iau mult timp de preparare și ies așchioase la înghețare. Însă de curând am achiziționat un aparat de făcut înghețată, despre care voi vorbi într-o postare viitoare. Deocamdată vreau să vă prezint a doua rețetă de înghețată probată de mine (prima nu o am fotografiată, și este prea costisitoare). Este o rețetă aș spune eu light, delicioasă și rapidă!

Aveți nevoie de:

  • 200 ml lapte condensat
  • 1 plic de frișcă praf
  • 200 ml lapte pentru plicul de frișcă
  • zahăr vanilat – 2 plicuri
  • 2 linguri miere
  • așchii de ciocolată (opțional)

Amestecăm laptele condensat cu mierea și zahărul vanilat. Batem frișca după indicațiile de pe ambalaj. Amestecăm compoziția de lapte condensat cu frișca și omogenizăm bine cu un tel. Punem rezultatul obținut în mașina de înghețată ( sau în congelator într-o cutie acoperită deasupra). Pentru a nu prinde așchii de gheață și a fi cremoasă, mestecați în cutie înghețata din oră în oră primele trei ore. O puteți servi simplă sau cu așchii de ciocolată, sau chiar cu Tortino de ciocolată

DSCF4116

DSCF4118

 

DSCF4135

DSCF4137

DSCF4139

3 gânduri despre „Înghețată de vanilie

  1. Cat de bine arata inghetata facuta de tine! Nu am incercat niciodata, desi am citit multe retete si stiu ca nu este prea greu de facut. Poate ca a sosit momentul sa imi iau inima in dinti…🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

