Hobby

Cum organizăm materialele pentru hobby

Îmi place să fiu organizată și ordonată. Este destul de greu însă când ai un pui mic curios și plin de energie. Dintr-un capăt de casă încep curățenia, iar uneori până reușesc să ajung la celălalt capăt, deja iar trebuie să o iau la curățenie. Firmituri, cutiuțe, jucării și toate minunățiile sunt împrăștiate peste tot! Mai noi însă am organizat totul în cutii, în așa fel încât să fie ușor accesibile și ușor de strâns la loc. Recunosc că astfel curățenia se păstrează mai ușor. Și că tot am organizat totul primprejur, mi-am făcut ordine și prin cutia cu materiale de hobby, în care nu îndrăzneam să intru. Era o adevărată harababură acolo! Mai întâi am reciclat o cutie de la șervețele de cameră și câteva tuburi de la hârtia igienică. Le-am decorat frumos cu hârtie colorată și așa mi-am făcut suport pentru pixuri, cutter, agrafe de birou și altele.

Am trecut apoi în cutia mea mare și grea cu de toate! Acolo de data asta le-am pus pe toate ridicate pe verticală. Astfel când vreau foi cartonate, nu caut la fundul cutiei, ci le iau așa, ca din bibliotecă și le pot pune la loc la fel de ușor. Fimo a ajuns într-o singură cutie, și nu împrăștiat prin toate colțurile, mărgelele în altă cutie, sclipiciul în alta și tot așa, dar toate organizate pe verticală. Am observat însă că după ce am organizat totul și este mai ușor accesibil, parcă revine și cheful de creativitate. Altădată numai când mă gândeam cât trebuie să caut unele lucruri mi se tăia pofta și amânam. Doar lucrurile pentru decoupage au fost transferate în altă cutie care își așteaptă rândul la decorat (deci nu am fotografii încă la ea). Mi-ar plăcea să am un dulap pentru toate mărunțișurile mele, dar din păcate încă spațiul nu ni-l permite. Deocamdată însă, ne organizăm cum putem: practic și eficient totuși, nu-i așa? Voi cum vă organizați lucrurile de hobby?

DSCF3958 DSCF3969

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

