Dulce și-aromat

Înghețată de ciocolată

Este august și deși ce e mai cald se spune că a trecut, ei bine termometrele ne contrazic. Și când venim încinși de un soare nemilos, dorim relaxare și ceva rece la umbră. Ce poate fi mai delicios decât înghețata? De data asta eu propun înghețata mea preferată, cea de ciocolată. Este foarte rapidă și simplă, și cu un gust fin și răcoritor!

DSCF4275

Aveți nevoie de:

  • un plic mouse de ciocolată (sau puteți folosi o cremă de ciocolată care se prepară cu lapte rece)
  • 150 g iaurt
  • 200 ml lapte condensat
  • 2 linguri de miere
  • așchii de ciocolată (opțional)

Preparăm mouse-ul de ciocolată după instrucțiunile de pe ambalaj (îl puteți prepara și în casă, dar eu nu mă complic). După ce crema este tare și rece (după cum am spus este bună orice cremă de ciocolată care se prepară cu lapte rece), adăugăm iaurtul și laptele condensat împreună cu mierea. Omogenizăm totul foarte bine astfel încât să nu rămână boțuri de iaurt. Va ieși o compoziție moale, cremoasă. Îl puneți fie în aparatul de înghețată pentru 30 de minute iar apoi pentru încă o oră într-un vas etanș la congelator, fie dacă nu îl puneți direct într-un vas etanș la congelator pentru cel puțin patru ore, amestecând în ea din oră în oră ca să nu prindă așchii apoase. Este delicioasă, iese multă și este o variantă mai ieftină a înghețatei cu ciocolată din comerț🙂 Poftă bună!

 

DSCF4195

 

DSCF4222

DSCF4272în

5 thoughts on “Înghețată de ciocolată

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: blogurismart@gmail.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

