Joacă de copii

Căsuța de poveste

A fost o dată o sticlă de la o poțiune magică numită „detergent lichid”. De fiecare dată când zâna cea bună găsea haine murdare sau prăfuite, aceasta folosea minunata poțiune pentru a le curăța. Le punea pe toate în cutia fermecată numită „mașină de spălat”, turna din acea poțiune lichidă, și peste două ore rufele erau ca noi! De la o vreme însă poțiunea magică s-a terminat, iar sticla a rămas goală și tristă 😦 Dar prin imaginație, zâna cea bună 😀 a transformat sticla cea tristă de la detergent într-o căsuță veselă, cu perdele și covor, potrivită pentru micii musafiri ai micuțului G.

Văzusem acest proiect undeva pe internet, dar din păcate nu mai am linkul. Și pentru că mă chinuia talentul de dimineață, i-am confecționat această căsuță simpatică micuțului meu, folosind complet materiale reciclate:  o sticlă mare de la dero lichid, bucățele de pânză colorată de la un tricou uzat păstrat pentru astfel de ocazii și o panglică portocalie păstrată de la o cutiuță de cadouri, ah și era să uit, și o floare căzută de la un alt tricou, pe care am lipit-o ca să înveselim situația :))). Și gata…a ieșit o jucărie drăgălașă care mi-a entuziasmat micuțul! A fost mai greu cu dezlipirea etichetei, dar prin insistență, am reușit să scap și de ea! Mult spor la joacă 🙂

DSCF4287

DSCF4290

DSCF4289

6 gânduri despre „Căsuța de poveste

  1. Ce frumoasă e! Am văzut și eu diverse activități cu sticle de detergent/balsam care mi-au atras atenția. Am oprit sticlele, dar, din păcate, nu am avut timp să fac ceva cu ele.

    1. La mine a fost ceva de moment! Am terminat-o și am spălat-o direct și am decupat-o! Aveam o droaie de trebi în față…dar na, dacă mă chinuia talentul :)))) Mai am și alte minunății făcute din sticle de plastic mari. Sunt tare utile!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

