Joacă de copii

Construim din hârtie

Joaca are multe fețe și creativitatea poate părea infinită când vine vorba de copii. De data asta, pentru a-i stimula simțul practic, dexteritatea și imaginația, ne-am jucat cu hârtie. Am decupat diferite forme. Mai întâi am lipit o planșă cu un copac cu flori. Micuțul trebuia să lipească florile și frunzele în coroana copacului.DSCF3975

DSCF3983

 

În altă zi am decupat figurine diferite de foi colorate, pe care le-am decupat și le-am așezat mai întâi cu ajutorul meu, apoi singur lângă mine. Figurinele le puteți face și din foi gumate și le puteți folosi de mai multe ori. Așa învățăm ordinea lucrurilor și le observăm mai atent, discutăm pe marginea lor…

DSCF4322

DSCF4328

 

În acest joc personajul principal a fost avionul. Micuțul meu este foarte atent ultimele zile la avioane. Avem o carte, Avionul” pe care o găsiți aici de cumpărat care îi e lui tare dragă, și care este perfectă pentru vârsta de trei patru ani. Are folii transparente și niște imagini foarte expresive!

DSCF4329

DSCF4330

DSCF4331

 

De asemenea ne-am mai jucat și cu forma feței, așezând corect chipul unui omuleț.

DSCF4060

DSCF4066

După cum spuneam, posibilitățile sunt diverse și prin toate copilul este stimulat la creativitate!

2 gânduri despre „Construim din hârtie

    1. :)) Să știi că nici eu n-am avut parte de ele! Dar sunt sigură că totuși a ieșit ceva din tine! Scrii foarte bine pe blog și cu siguranță și în viața de zi cu zi ești deosebit și talentat🙂 Doar află care este punctul tău forte și insistă pe el😉

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

