Hobby

Agrafe multifunționale

Într-o zi eram în impas legat de cum să capsez decorativ un cadou. Așa că am inventat ceva🙂 sau cel puțin am decorat ceva existent. Cu toții știți de agrafele de birou, fie ele metalice sau colorate și plasticate. Ei bine, știați că le puteți folosi și cu alte ocazii și nu doar la birou? E exemplu le puteți folosi pentru a ermetiza sau cel puțin închide bine o pungă începută cu neterminată ( praf de copt, drojdie uscată, chipsuri etc), puteți închide o pungă de cadouri, le puteți folosi ca semn de carte (foarte practice aici), sau pur și simplu puteți decora cu ele. Și ca să le înveselim puțin, vă dau această idee, și anume de a le decora cu forme din hârtie decupate și lipite pe ambele părți, ca mai jos. Ce părere aveți? Simplu și de efect, nu-i așa?😀DSCF4157 DSCF4159 DSCF4160 DSCF4162 DSCF4165 DSCF4170

7 gânduri despre „Agrafe multifunționale

  1. Acum ma apuc si eu pentru chore chart!Am fost doar la un magazin din zona si nu am gasit agrafe colorate asa ca fac cu din acelea simple!Merci mult de idee.Am post tentata sa cumpar agrafe de par….

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

