Hobby

Din nou joaca cu FIMO

A trecut ceva timp de când nu am mai postat ce am mai lucrat cu FIMO. Asta nu înseamnă că nu am făcut nimic 😉 doar că nu am avut timp să postez. Nu obișnuiesc să port bijuterii. Singurele accesorii pe care le port sunt ceasul de mână și câteodată o broșă. Am prieteni însă care poartă ocazional 🙂 și pentru ei am încercat să fac câte un mic cadou 🙂

Captură
Am reciclat o conserva mica pentru a pune creioanele mereu pierdute ale micuțului meu 🙂 Poate așa le vom găsi mai ușor!
DSCF4112
Aceștia au fost dăruiți deja împreună cu agrafele și broșa unei fetițe drăguțe 🙂
DSCF4155
Și aceștia și-au găsit deja stăpânul 🙂 Cred că acum se află pe tărâmurile Africii 🙂 prin Gana
DSCF4251
De asta mă bucur eu zilnic 😉
DSCF4253
Asta mi-a plăcut mult Am vrut-o pentru mine dar i-a plăcut așa mult unei prietene că i-am dăruit-o 🙂 Acum probabil se plimbă prin Atena :)))
DSCF4258
Asta încă își mai așteaptă stăpânul 🙂 un iubitor de roz 🙂
DSCF4260
Broșa din imagine mi-a fost răpită de micuțul meu și dusă a fost! N-am mai găsit-o :))) Măcar am rămas cu poza!
DSCF4262
Și aici colecția de broșe (și agrafa mea de păr 🙂
DSCF4473
Da și bineînțeles brelocul meu care arată apetisant ( e mai drăguț în realitate decât în poze 😀 )
DSCF4479
Și ăștia își așteaptă stăpânul 🙂 Și presimt că în curând îl vor găsi 😀
DSCF4483
Cei de aici i-am decorat și cu liner gold așa pentru o notă de eleganță 😀
DSCF4484
Ăștia trebuiau să arate ca două felii de harbuz…dar acum arată mai degrabă ca două felii de tort! Oricum sunt dulci de tot!
DSCF4491
ȘI preferata mea, pe care o păstrez pentru mine 🙂 Este dată cu ceară gold pentru decoupage, și apoi lăcuită 🙂

DSCF4508

DSCF4511

Sper să vă placă toată colecția mea 🙂 Nu le-am făcut pe toate o dată, ci în timp…Nu sunt perfecte, dar excelăm prin antrenamente, nu? 🙂

4 gânduri despre „Din nou joaca cu FIMO

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

