Joacă de copii

O Biblie pentru fiecare vârstă

Încă de mic G. a avut o Biblie. De fapt prima carte pe care i-am cumpărat-o a fost Biblia Piticilor, apoi am încercat ceva mai avansat, dar era prea avansat. De câteva luni însă am achiziționat Biblia pe înțelesul celor mici. Mi-a sărit în ochi în primul rând pentru desene vesele și ochioase dar și pentru simplitatea vocabularului folosit în ea. La început micuțul nu a prea băgat-o în seamă. Dar în timp a devenit cel mai bun prieten al lui! Biblia are două mânere ca o gentuță și foi cartonate. Este foarte rezistentă și prezintă povestiri atât Vechiul cât și din Noul Testament, povestite simplu și clar. Pot spune că este perfectă pentru copii de la 2 ani jumătate în sus până pe la 4 -5 ani. Micuțul meu o citește împreună cu mine zilnic cel puțin o dată. Nu vrea doar o povestioară, ci trebuie să o citim din cap în cap, asta luând cam 30 minute cu tot cu explicații🙂 O recomand cu mare drag. O puteți găsi aici de cumpărat. Merită să investim în educația morală și spirituală a copiilor noștri!

DSCF4804

DSCF4805

DSCF4806 DSCF4807

DSCF4808

 

2 gânduri despre „O Biblie pentru fiecare vârstă

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

