Biblioteca minunată

Copilul îndărătnic – James Dobson

James Dobson este printre titanii zilelor noastre în materie de psihologie. Cu o mulțime de cărți scrise singur și încă o altă mulțime scrise în parteneriat cu alți autori, James Dobson are drept temelie experiența sa practică în consiliere. Cărțile lui sunt foarte documentate și calitative.

DSCF5282

Copilul îndărătnic, ediția revizuită și tradusă în 2012 – este o carte bazată pe studiu și cercetare în domeniul creșterii copiilor pe zeci de mii de familii cu copii. James Dobson în parteneriat cu Focus on the family  au hotărât revizuirea acestei cărți și au participat la îmbunătățirea și actualizarea informațiilor ei, pentru a veni în ajutorul părinților cu copii problemă, a părinților epuizați psihic și fizic de creșterea odraslelor lor încăpățânați și energici.

Cartea de față tratează subiectul creșterii copiilor din fașă până în perioada adolescenței, prezintă cazuri extreme de îndărătnicie și împotrivire a unor copii, oferă soluții clare și de efect și explică practic părinților cu se poate face o educa un copil chiar și în cele mai dificile situații. De asemenea face o incursiune în diferitele teorii de creștere a copiilor precum creșterea fără pedepse și recompense, creșterea prin ignorarea comportamentului și așa mai departe.

Personal cred că această carte răspunde cel mai bine la multe întrebările ale părinților și aș spune că este cea mai bună și mai completă carte pe care am citit-o despre creșterea și educarea copiilor. Nu am un copil îndărătnic, deși mai există câteodată și situații grele, dar cred că această carte este un instrument potrivit pentru orice părinte care dorește să crească copii care vor deveni oameni de calitate.

Cartea tratează de asemenea și subiectul copiilor hiperactivi și / sau diagnosticați cu ADHD (sindromul dificitului de atenție) și oferă soluții și chiar exemple de tratamente medicamentoase. Dacă o doriți, o găsiți în ediție revizuită aici.

4 gânduri despre „Copilul îndărătnic – James Dobson

  1. Buna floridemandarin, imi plac mult toate lucrurile pe care le postezi, felicitari! Si eu sunt mamica si ai mei sunt destul de dificili si mi-ar fi de mare nevoie sfaturile si indrumarile unei mamici. Crezi ca am putea vorbi undeva pe mess sau whatsapp daca se poate te rog? Fii binecuvantata!🙂

    1. Bună Iulia. Mă bucur și eu să cunosc alte mămici online și să mă sfătuiesc cu ele. Messenger nu folosesc de ceva ani pentru că nu este compatibil cu windows 8.1 și nici cu windows 10. Dar putem comunica dacă dorești pe Facebook dacă ai cont, sau pe adresa de email dată pe blog, flori_de_mandarin@yahoo.com
      Să aveți un Crăciun binecuvântat!🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

