Biblioteca minunată

Împărăția cultelor eretice – Walter Martin

Captură

Am citit această carte de ceva vreme. Este o carte de care trebuie să te apuci cu curaj, mai ales că are în jur de 750 de pagini mărunt scrise. Și totuși eu o găsesc foarte folositoare pentru toți aceia care doresc să se apropie de Dumnezeu și să înțeleagă corect Cuvântul lui Dumnezeu.

„Împărăția cultelor eretice” ediția revizuită în 2012 reprezintă enciclopedia cultelor care se consideră creștine, și totuși au învățături false. Cartea redă mai întâi principiile fundamentale ale Bibliei, apoi prezintă pe larg, cu informații susținute bibliografic, crezurile confesiunilor și cultelor religioase false.

În principal toate cultele eretice contestă câteva lucruri. Ele spun că:

  • Iisus Hristos nu s-a născut din Fecioară
  • Contestă natura Divină și/sau umană a Domnului Iisus
  • Nu există un Dumnezeu în trei persoane: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt
  • Iisus Hristos nu a înviat în trup
  • Iisus Hristos nu se întoarce în trup

Dacă ortodocșii, penticostalii, catolicii, evanghelicii, baptiștii sunt uniți în crezurile lor privind principiile prezentate mai sus, și anume că: Iisus s-a născut din Fecioară, Iisus a fost și om și Dumnezeu, există un singur Dumnezeu prezentat în: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt, Iisus Hristos a înviat în trup și Iisus Hristos se întoarce în trup, ei bine cultele eretice cred total opusul.

Cine nu a auzit de curentul New Age? Dar de Spiritism? Dar de Martorii lui Iehova? Cine nu a auzit de Știința Creștină sau Unitarieni? Cartea prezintă o mulțime de argumente și contra-argumente privind crezurile și activitățile acestor culte precum și a multor altora. Dacă vrei să fiți lămuriți teologic cu privire la cultul din care faceți parte, sau doriți să știți istoria cultului confirmată teologic și real – fără implicațiile cultelor în cauză, cartea asta este tot ce trebuie.

Din ea am învățat informații valoroase care m-au ajutat să-mi cimentez mai bine principiile etice și morale în care cred și să fac un legământ cu mine însămi că-mi păstrez luciditatea spirituală. Este important să știm în ceea ce credem, de ce și dacă este corect! De asta depinde veșnicia noastră!

Cartea o găsiți aici și consider că merită toți banii!

13 gânduri despre „Împărăția cultelor eretice – Walter Martin

  1. E o carte despre care nu am auzit și nici nu știu unde aș găsi-o. Eu sunt ortodox, prin ordinele regimului comunist, dar părinții mei au fost greco-catolici. Cred că și acolo e preponderentă această religie.

    1. Este foarte cunoscută în lumea creștină, în special scriitorul, care este ajutat în scrierea ei de o echipă consistentă. Am pus link către această carte unde se poate găsi🙂 Trebuie răbdare în a o citi, dar merită! Eu am rămas șocată de ce pot crede unii!🙂

  2. ooooooh!!! imi plac enorm genul acesta de carti🙂 In mod sigur am sa o caut,sa vad daca dau de ea aici. banuiesc ca nu stii sau nu ai idee,cum ar fi titlul in lb engleza?

    1. Hmmm, dacă aș avea-o la mine aici ți-aș putea spune pentru că de obicei scrie pe ea și titlul original. În ce stat ești?🙂 Eu sunt în Grecia. Cartea o am în România, am citit-o de câteva luni dar nu am apucat să scriu despre ea! Ți-o recomand cu toată inima!

  3. ..hmm, este de bun ajutor cartea. Biblia ne atentioneaza mai dinainte ca unii oameni au aceste invataturi. Iata cum totul se adevereste de la sine. Dar o comand cartea ne ajuta sa intelegem care sunt principiile din spatele cultului fals.
    Multumesc pentru acest post.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

