Știați că...?

Ciocolata în jurul lumii

cioco

Cine nu iubește ciocolata? Mă refer la ciocolata adevărată cu cacao și unt de cacao și eventual fructe uscate. Există și o carte despre care am scris aici pentru iubitorii de ciocolată. De data asta însă am fost invitată să particip la un eveniment care de trei ani încoace se desfășoară la Universitatea Emanuel din Oradea, și anume Chocolate Mania. Tema de anul acesta este Ciocolata în jurul lumii, și cu această ocazie toți cei implicați vor trimite sau vor duce ciocolată din toate colțurile pământului. Este un festival al ciocolatei și recunosc că pe lângă ciocolata grecească ce va fi prezentă acolo aș vrea tare mult să mă prezint și eu🙂  Festivalul are două scopuri: strângerea de fonduri pentru plata școlarizării în cadrul universității a studenților care nu-și pot permite plata studiilor și a campusului, și bineînțeles al doilea scop este prezentarea publică a Universității Emanuel, despre care eu am vorbit și aici. Ciocolata adunată se va vinde în timpul festivalului doritorilor de dulce🙂 Nu știu ce alte tipuri de ciocolată și din ce state vor fi prezente acolo, dar cei care doresc să participe fie activ cu ciocolată, fie prin prezență la Festival, o pot face. Dacă doriți să trimiteți ciocolată la Oradea, nu trebuie decât să intrați pe site-ul lor și să telefonați acolo pentru amănunte. Pentru cei care doriți să fiți prezenți la eveniment, acesta va avea loc pe 7 decembrie, în Oradea, Jud. Bihor, str. Nufărului (la capăt de linie al tramvaiului😀 ).

5 gânduri despre „Ciocolata în jurul lumii

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

