Hobby

Calendar pentru evenimente

Obișnuiam să scriu pe calendarul de pe perete evenimentele și zilele de naștere de peste an…asta până am uitat la sfârșit de an să le notez pe următorul calendar🙂, aruncând astfel toate informațiile anterioare din greșeală! Mi-a luat ceva timp până le-am aflat din nou, și presupun că tot mai am de aflat noi date de naștere și evenimente. Și ca să nu mai pățesc vreodată același lucru, am luat inițiativa de a confecționa un carnețel special pentru date de naștere și evenimente. Mai întâi am imprimat un tabel cu toate zilele anului, după care le-am decupat și le-am perforat la un capăt. Pentru coperți am folosit carton mai gros pe care l-am tăiat pe dimensiunea foilor, apoi l-am decorat în tehnica șervețelului, am dat cu lac pe deasupra și cu liner gold pentru un plus de frumusețe și strălucire😀 Am perforat și coperțile după care le-am legat frumos cu o panglică satinată🙂

Vă recomand acest mod de a păstra datele importante din viața voastră. Este o cale sigură prin care nu uitați evenimentele sărbătorite de cei dragi!😀

Captură

Captură

trei

 

2 gânduri despre „Calendar pentru evenimente

  1. E o idee foarte faina, spre rusinea mea mai uit de zilele unor apropiati – prieteni in special. Iar de cand au si copii, imi e si mai greu. Chiar am nevoie de un calendar de perete si imi voi confectiona unul.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

