Hobby

Ponsettia din hartie – Absolut superbe

Sunt în mare căutare de idei de decorații pentru Crăciun. Încă este distanță până atunci, dar dacă luăm lucrurile din timp, nu vom fi așa aglomerați atunci. Și vom putea savura momentul și adevărata semnificație a evenimentului: Nașterea Mântuitorului Hristos! De data aceasta am găsit această idee undeva pe un site, dar nu mai știu unde. Și pentru că nu mai găsesc sursa, am refăcut eu indicațiile, de fotografiile îmi aparțin. Tehnica este simplă și foarte rapidă. Aveți nevoie de hârtie roșie, foarfecă, lipici, sclipici și o panglică satinată (în fotografii încă nu se vede dar o voi aplica de acum încolo).

1

Ponsetia - Copie

Unde le puteți folosi? Peste tot! Eu vreau să fac o coroniță pe care să le lipesc alături de un șnur sau panglică verde, dar pot fi puse și ca decorații pe cadouri, în brad și oriunde doriți. În mijlocul fiecăreia eu am adăugat și o mărgică, pentru un plus de eleganță.🙂 Mult spor!

 

8 gânduri despre „Ponsettia din hartie – Absolut superbe

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

