Biblioteca copiilor

God gave us Heaven – un dar minunat pentru orice copil

După ce am privit recomandările Cameliei pentru Crăciun, m-am pus pe căutat pe Book Depository să aleg și eu câteva daruri pentru micuțul meu. Și lui îi plac foarte mult cărțile ca și mie și vreau să îi încurajez cât pot această plăcere. Am dat comanda de vreo aproape două săptămâni și prima carte a sosit săptămâna trecută. Și recunosc că sunt foarte mulțumită de ce am primit. Înainte de a o împacheta și a o ascunde până la Crăciun, am citit-o eu, fotografiat-o și pentru alți doritori de daruri frumoase🙂

God gave us Heaven” este un dar perfect din mai multe motive. Acum ceva timp în urmă am asistat la drama unui băiețel care și-a pierdut omul cel mai apropiat de lângă el, cel care l-a iubit și l-a crescut timp de cinci ani. Acel copil a fost foarte afectat de pierderea celui drag și cred că a rămas cu multe întrebări fără răspuns…Această carte este o carte perfectă pentru astfel de cazuri, când cei mici se întreabă unde pleacă persoanele lor dragi când părăsesc pământul.

Micuțul meu este foarte interesat de lumea spirituală și în special de Domnul Iisus. Și adesea pune întrebări interesante. Zilele trecute a început să ploaie cu găleata și el privește gânditor pe fereastră și spune: „Domnul Iisus a dat drumul la robinet în cer și curge apă pe pământ!”😀 Această carte este perfectă și pentru micuții curioși care pun întrebări despre Dumnezeu și Cer, este bună și pentru părinții care doresc să dea răspunsuri corecte legat de aceste subiecte copiilor lor. Este o carte frumoasă, cu coperți cartonate, imagini foarte frumoase și pentru o vârstă fragedă 2-3 ani până la 100 de ani. Deși sunt cuvinte puține, sunt clare și pun punctul pe i când vine vorba de învățăturile spirituale corecte și de întrebările curioase ale celor mici privind acest subiect. Cartea o găsiți aici iar transportul este gratuit! Lectură plăcută!

1

2

3

4

5

5 gânduri despre „God gave us Heaven – un dar minunat pentru orice copil

  1. interesanta carte!
    o voi cauta si eu!
    intrebare: cum se comanda pe book depository? ai comandat in Romania sau in Grecia? cat costa transportul?
    cam multe intrebari,scuze
    e curiozitate si incerc sa imi fac curaj pentru lista de Craciun pe care o alcatuiesc in perioada aceasta😀

    1. Și eu eram reticentă cu privire la Book Depository. Dar este foarte simplu. Transportul este gratis pentru orice comandă. Când comanzi, alegi produsele pe care le dorești, și apoi dai spre finalizat comanda. Plătești cu cardul și scrii adresa ta de livrare. Eu le-am comandat pe Grecia, deci le-am primit aici. De la plasarea comenzii, în termen de 2 săptămâni primești produsele, fiecare ambalate separat. Deci este posibil să nu le primești toate o dată. Le primești prin poștă. Și răspund foarte repede la nelămuriri prin email.🙂
      Dacă mai ai nevoie de informații, ți le dau cu mult drag🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

