Hobby

Globuri din ață colorată – simplu și modern

Recunosc că îmi place perioada Crăciunului foarte mult! Înainte cu două luni eu intru în febra și nerăbdarea aceea plină de bucurie. Și devin mai ocupată cu decorații și gătit…Și totodată mă silesc să nu uit ce sărbătorim de fapt, să mă bucur de Nașterea lui Hristos, și de dăruirea unui nou an în viață de către Creator! Trecând la decorații, ideea asta am văzut-o de mai multe ori pe internet și iată că i-a venit rândul la probat și postat. Sper să reușesc să postez tot ce am în plan până la Crăciun. Pentru această idee aveți nevoie de: aracet, puțină apă, un balon, ață colorată, ac.

Ce trebuie să faceți este simplu. Umflați balonul la mărimea de care doriți globul. Legați bine balonul să nu iasă aerul din el. Amestecăm aracetul cu apa (cam e părți de aracet și o parte de apă) și apoi înmuiem ața în această soluție. Începem să depănăm ața plină de aracet pe balon (e minunat dacă reușim să mai dăm din aracet jos de pe ață). Dăm la uscat balonul (eu l-am atârnat cu un clește de rufe pe sârmă). După ce s-a uscat super bine, spargem balonul cu acul și îl dezlipim cu grijă, apoi îl scoatem printr-o gaură a globului. Ideea este să nu folosim ață pufoasă pentru că se va vedea urât după ce se usucă (așa ca la mine). Spor la decorat🙂

 

1  23 glob 3

 

4 gânduri despre „Globuri din ață colorată – simplu și modern

  1. Ti-a iesit fain. Anul trecut am facut si eu unul, cu ata rosie🙂 sevedea culoarea alba de laracet pe ata… apoi cred ca am umflat balonul poate cam mare, ca mi-a iesit o fleasca, adica cand s-a uscat, dupa ce am spart balonul ata atarna in ulele parti, ca doformata. Pe urma m-am documentat mai mult si am aflat ca ar fi nevoie de aracet special de hobby. Daca o sa gasesc un astfel de aracet as mai incerca🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

