Hobby

Coroniță de Crăciun – o variantă simplă

E greu să mă hotărăsc ce să postez pentru că am mai multe în minte. Dar azi vă voi povesti despre coronița noastră de crăciun pe care tocmai am finalizat-o azi. Nu este mare, este una destul de mică, de mărimea unei farfurii normale, dar mie îmi place tare mult. La întocmirea ei am folosit: două discuri de polistiren (reciclate de la ambalajul unor produse) – dar puteți folosi și carton mai gros, ghirlandă strălucitoare, foi de hârtie, globuri, glue gun pentru lipit și mărgele. Mi-ar fi plăcut să am o ghirlandă de altă culoare, dar asta era încâlcită și mai subțire decât celelalte, așa că am folosit-o de culoare albastră. Mai întâi înfășurăm cu ghirlanda discurile tăiate în prealabil cu o gaură încăpătoare pe mijloc. Legăm bine beteala de disc astfel să nu-și dea drumul în timp. Apoi facem fie ponsettia din hârtie ca aici, fie dacă nu puteți lipi conuri de brad deschise sau de pin. Le lipiți cu glue gun pe coroniță, apoi lipiți globurile și mărgelele. Asigurați-vă că gaura din mijloc este destul de încăpătoare pentru un pahar în care să puneți lumânarea. Puteți face coronița chiar și pentru ușă la fel. Conurile de brad de asemenea le puteți vopsi fie cu spray acrilic, fie cu acuarelă mai rezistentă (după răbdare și posibilități). Mult spor la treabă🙂

1  2  3  4  5

5 gânduri despre „Coroniță de Crăciun – o variantă simplă

  1. foarte frumoasa si festiva. nu se compara cu nimic din ce gasim pe piata. se simte ca are suflet pus acolo. florile sunt absolut minunate. astept sa mai creasca copilul si sa aiba destula indemanare pentru origami mai complex sa facem si noi🙂.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

