Biblioteca copiilor

O carte magnetică minunată!

Fără magneți nu am mai avea frigiderele așa colorate🙂 și foarte multe lucruri probabil că nici nu ar exista! Ne plac magneții nouă, adulților, dar eu am observat că și piticului meu îi plac. Zilele trecute se juca tare entuziasmat cu o carte magnetică a unor prieteni. Și pentru că mama uneori dorește să-și răsfețe puiul, am căutat și eu una de cumpărat. Nu am găsit una ca aceea, dar am găsit una similară, și la un preț foarte convenabil (mai jos de jumătate prețul). Am găsit-o aici și cred că este foarte potrivită pentru mămici cu băieței🙂 Cartea are coperți cartonate, iar în coperta din față are o căsuță specială în care sunt depozitate șase machete magnetice de mașini. Cartea vorbește despre fiecare mașinuță în parte ( ce face și de ce) și are și o mică întrebare pentru cei mici. Apoi la sfârșit este o placă mare magnetică cu străduță pe care se pot juca cei mici cu machetele. Sunt sigură că are să-i placă micuțului. Dacă doriți variantă magnetică pentru fetițe găsiți aici și aici cu Peppa Pig sau cu prințese aici. De fapt sunt o mulțime de cărți magnetice la prețuri accesibile aici.

1

2

3

4

5

6

2 gânduri despre „O carte magnetică minunată!

  1. foarte frumoasa si noi am descoperit de curand distractia cu magneti , i-am luat celui mic astea doua carti :

    http://www.okian.ro/peppa-pig-marvellous-magnet-book-9781409301769.html

    http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/grupe-de-varsta/iv-vii-ani/ratusca-cea-urata-81678.html

    si celui mai mare asta

    http://books.rediff.com/book/learn-about-our-world–with-magnets-to-use-again-and-again-/9781843229858?sc_cid=www.google.com|browse
    Cautam si noi una cu masini , asa ca sugestia ta ne prinde bine .
    Multumim .

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

