Hobby

Decorațiuni de Crăciun

Se apropie cu pași atât de repezi Crăciunul. Eu ascult colinde de astă vară :))) dar când intră febra sărbătorilor în toată lumea parcă are totul alt farmec. De Crăciun anul acesta noi nu împodobim casa cu un brad mare cu multe lumini, nici cu Moș Crăciun (pe care eu port o mare pică), ci încerc să redau cât mai profund esența sărbătorii. Asta nu înseamnă că nu împodobesc casa deloc. Nici nu avem spațiu de prea multe podoabe, de aceea apelez la prietena mea hârtia pentru a confecționa câte ceva. Doresc să împărtășesc cu voi ceea ce am făcut, poate vă inspiră și pe voi🙂

Cea mai frumoasă podoabă din casă este această păpușă vie…:)

1

Care s-a bucurat tare mult de toate noile decorații de prin casă🙂

2

Balerinele noastre dansează atât de maiestos și umbra lor seara se vede tare frumos pe perete…

3

4

5

6

Brazii noștri origami sunt atât de simplu de făcut și de efect…

7

8

Ieslea cu scena nașterii Domnului Isus amintindu-ne ceea ce sărbătorim de fapt🙂

9

Fluturii noștri multicolori care zboară pe pereți🙂

10

Sticker de perete cu scena nașterii Domnului Iisus …

11

Un mic tablou decorativ confecționat din materiale reciclate…

12

Și noul nostru sătuc din case de hârtie care a luat ființă zilele astea și de care micuțul nu se mai dezlipește…deși sunt cam șubrede!

13

14

15

Pentru brăduți m-am inspirat de aici și aici.

Pentru balerine m-am inspirat de aici.

Pentru căsuțe m-am inspirat de aici.

Scena nașterii Domnului este o imagine imprimată pe foaie adezivă și apoi decupată cu cutter bisturiu.

9 gânduri despre „Decorațiuni de Crăciun

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

