O leapșă pentru cititori

De mult nu am mai luat parte la o leapșă pe blog. De data asta însă am fost invitată de  Raluca, și mi s-a părut o leapșă extrem de atractivă, mai ales că este despre cărți 🙂 Mulțumesc Raluca pentru dar 🙂

Deci să începem:

  1. Prima amintire cu mine citind:

Cred că-mi este când de-abia învățasem să citesc…și citeam Biblia copiilor, că avea poze frumoase și colorate. O aveam de la bunica 🙂

2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o…

Uf e greu de spus, că eu de obicei recitesc mai toate cărțile 🙂 așa ca să le pătrund bine! Să spunem că Mândrie și prejudecată de Jane Austen am citit-o și în engleză și în română de vreo trei ori.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească..

Sunt multe pe listă dar una care pe mine m-a fascinat este Minunata călătorie a lui Nils Holgersson. Și mai nou, cărțile cu Pancinello de Max Lucado.

4.Locul meu preferat de citit

Hm…pe moment este un fotoliu mare lângă geam. Dar visez la un fotoliu lângă în șemineu aprins 🙂

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii..

O cană cu ceai și un semn de carte frumos 🙂

6. Numărul cărților de pe lista mea de lecturi viitoare

E lungă lista și sunt calculate și prețurile deja la cărțile pe care le visez…Cred că vreo 100 să spunem! 😀

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o.

Rar primesc cărți cadou, deși sunt cadourile mele preferate :). Dar ultima este cea din postarea anterioară pe carem am cumpărat-o cu mânuțele mele. Any minute de Joyce Meyer și Debora Bedford.

8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel.

De fapt este o carte care mi-a schimbat viața total după ce am citit și crezut cuvintele ei: Biblia. O citesc și recitesc an de an și o descopăr tot mai profundă, mai actuală!

9. O carte care-mi place dar care pare să nu placă nimănui

Greu de spus 🙂 la cât de puțini mai plac cărțile în zilele noastre. Probabil Talentul nu este suficient de Josh C. Maxwell.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare să o iubească

Nu știu 🙂 Cred că Ion de Liviu Rebreanu. Îmi place într-un fel cartea, dar probabil nu-mi place foarte mult lumea dură expusă în carte 🙂

11. O carte care mă intimidează

Creștinismul Păgân de George Barna. Este una din cele mai dure cărți scrise la adresa uneia din cele mai mari mase de oameni! Interesantă abordarea lui.Am citit-o pe etape :)))

12.Trei dintre scriitorii mei preferați

Jane Austen

Max Lucado

Joyce Meyer

Cam asta este Leapșa. O dau mai departe la Coca, Antoaneta, Sakura și Cristina

 

2 gânduri despre „O leapșă pentru cititori

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

