Ce avem la prânz?

Chifteluțe dietetice la cuptor

Chiftelele sunt printre preferatele mele în materie de mâncare. Dar nu îmi prea place să le prăjesc, și de asta le evit deseori în meniul familiei. Zilele trecute însă, inspirată de aici, am descoperit această rețetă de chiftele la cuptor, ușoare atât de preparat cât și ca și meniu. Rețeta este puțin modificată de mine, pentru că am dorit să-i dau o aromă ușoară de usturoi.

3

Avem nevoie de:

  • 700 g piept de pui
  • o legătură pătrunjel
  • o lingură curri
  • o lingură condiment pentru pui
  • o lingură ghimbir (sau pudră de ghimbir)
  • o ceapă mică
  • sare după gust
  • o jumătate lingură pudră de usturoi
  • 150 – 200 g pesmet
  • 1-2 ouă

Pentru început pieptul de pui îl tăiem cubulețe mici. Tocăm și pătrunjelul. Adăugăm în vasul cu pieptul de pui pătrunjelul tocat, curri, condimentul pentru pui, ghimbirul, ceapa tocată mărunt, sare și amestecăm bine. După ce am amestecat bine, luăm această compoziție și o tocăm prin blender sau mașina de tocat carne prin sita mică. După ce am tocat totul, adăugăm ouăle, pesmetul și pudra de usturoi și omogenizăm totul foarte bine. Va ieși o pastă consistentă și ușor de modelat. Facem din ea biluțe de mărimea unei nuci mari, pe care le așezăm într-o tavă de copt tapetată cu hârtie de copt. Le dăm la copt pentru 30 minute la 170 grade, sau până devin aurii pe deasupra.

Puiul meu le-a adorat și era așa nerăbdător să le scot din cuptor. Și deși nu este un copil mâncăcios, pe astea pur și simplu le-a devorat! Ce să mai spun de noi…adulții :))

1

2

4

Să aveți poftă bună!

9 gânduri despre „Chifteluțe dietetice la cuptor

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

