Joacă de copii

Povestea unui fluture

Ne plac fluturii tuturor. Și cei pe care îi simțim în stomac când avem emoții sau sentimente nedeslușite, și pe cei care zboară din floare în floare…oricum fluturii anunță primăvara, prospețimea și frumusețea (asta dacă nu vorbim de molii :)). Și pentru că e timpul să știe și G. câte ceva despre ei, ne-am pus pe treabă și am studiam problema mai în amănunt. Ideea mi-a venit de pe Facebook de la câteva fotografii (nu-mi mai aduc aminte la cine le-am văzut, deci dacă se sesizează cineva pun linkul cu drag). Doar că în loc de fetru am folosit foi gumate pentru că nu am fetru în așa diversitate de culori.

Mai întâi am luat enciclopedia Planeta Vie , o carte foarte frumos și în detaliu ilustrată! Am citit puțin despre fluture și despre cum ajunge el să aibă aripi și să zboare. Apoi am desenat și colorat împreună cele trei stadii ale vieții fluturelui: stadiul de omidă, apoi de somn în cristalin sau cocon și apoi cel de fluture. Și ca încheiere, am lucrat frumos un tablou cu trei planșe cu viața unei omiduțe pe care am numit-o Hermie, după omida renumită a lui Max Lucado (din păcate avem doar o singură carte cu Hermie, și nu pe cea care atinge tema asta). Eu am decupat totul cu grijă, iar micuțul a lipit singur după imaginație totul🙂 Și a ieșit un tablou minunat pe care l-am lipit pe perete să ne mândrim cu el😉 Vă spun că activitatea ne-a făcut mare plăcere la amândoi🙂

1

2

 

Și masa de lucru dezordonată :))3

4

6 thoughts on “Povestea unui fluture

  1. si noi avem enciclopediile alea🙂 le-a cumparat taica-mio din Ro si ni le-a trimis. Amindoi copiii mei le adora! toata ziua le citesc🙂
    In legatura cu activitatile cu fluturi, cauta cartea the very hungry caterpillar de eric carle. Una din preferatele copiilor mei.

    1. Am văzut pe net și am auzit de ea. E pe lista noastră interminabilă de cărți de cumpărat! :)) Nu știu care și-o dorește mai mult: eu sau micuțul :))
      Eu am doar această enciclopedie, cu Planeta Vie. Este groasă și faină, deși le am pe listă și pe celelalte. Poate când merg data viitoare în România…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

