Joacă de copii

Joaca cu nasturi

De mică m-au fascinat nasturii. Și când dădeam iama prin sertarul cu nasturi a mamei mele ieșea cu ceartă 🙂 Bineînțeles dintr-o haină veche și de aruncat, prima dată luăm nasturii și după aceea aruncă cârpa. Și așa se adună o colecție considerabilă de nasturi colorați și de diferite mărimi și modele.

Și micuțului meu îi plac nasturii. Recunosc că până de curând (un an în urmă cam) nu i-am dat lucruri mărunte la joacă pentru că băga totul în gură. Mi-era teamă ca în momente de neatenție să nu înghită ceva! Dar zilele trecute am văzut câteva activități faine cu nasturi, și cum nu aveam prea mulți prin casă am cumpărat de aici la un preț foarte bun și transport gratuit un set de 100 de nasturi din lemn frumos colorați. Găsiți mai multe modele de nasturi și eu recomand site-ul pentru că au prețuri rezonabile, transport gratuit și sunt de încredere. Când a sosit coletul și l-am desfăcut a fost o explozie de WAW și YUHU. Așa că ne-am apucat de joacă. Și eu și pruncul, normal 🙂

Ce puteți face cu nasturii? Vă puteți juca în funcție de vârstă. Pentru cei mai mici de 3 ani supravegherea părinților este foarte importantă. Puteți sorta nasturii pe forme și culori (noi am trecut de faza asta, dar G. tot i-a sortat pe culori ca să numere câte culori avem), puteți coase pe diferite fâșii de fetru sau foi gumate pe care mai apoi puiul își folosește dexteritatea și încheie nasturii cusuți, dacă e mai mare, îi poate coase chiar el însuși. Sau îi puteți folosi în colaje și așa mai departe.

Noi i-am folosit și în jocul de-a matematica adunând și scăzând nasturi (nu am poze cu asta din păcate 😀 ). Dar micuțul meu a făcut din ei și polenul unei flori, marginea unei șosele de mașinuțe, i-a sortat pe culori, și bineînțeles i-a împrăștiat prin toată casa :))

Ce am făcut eu cu unii din ei? Agrafe de păr, o brățară pe care puteți scrie numele copilului …și la mine imaginația continuă. Puteți decora cu ei aproape orice! Da, știu, nu am fetiță să-i prind părul cu agrafele, dar cunosc câteva prințese cărora le-ar sta bine cu ele 🙂 Ideea agrafelor și a brățării sunt de pe net..dar iar nu găsesc sursa! Doar am ținut minte ideea din zbor!

Și în final, redau câteva fotografii surprinse cu realizările noastre 🙂

1

2

3

4

5

6

5 gânduri despre „Joaca cu nasturi

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

