Hobby

Reciclând lucruri banale

Înainte de a arunca un lucru, de obicei mă gândesc dacă nu aș putea cumva să-l refolosesc. Nu fac aceasta din zgârcenie😀 ci vreau să-mi folosesc creativitatea și să ajut la curățenia de pe planetă. Cu cât mai puțin aruncăm, cu atât mai mult bine facem planetei noastre. Am mai avut noi momente de reciclare și creativitate după cum puteți vedea aici, aici, aici și dacă vă uitați la rubrica Divertisment – Hobby mai găsiți o sumedenie. De data aceasta m-am jucat cu diverse materiale și uitați ce mi-a ieșit. Și nu, nu am făcut toate astea într-o singură zi, ci în timp – azi o chestie, altă dată altă chestie…Unii spun că fac asta din lipsă de ocupație. Nu, să știți că am și altceva de făcut: de gătit, de menținut curățenia în casă, de spălat și călcat, de educat un copil….și tot așa mai departe. Dar am nevoie și momente în care să-mi folosesc creativitatea, să mă relaxez, și atunci ÎMI FAC TIMP pentru astea!

Prima și de fapt ultima creație sunt Pușculița cărților (o pușculiță unde adun bani pentru lista de cărți de cumpărat în așteptare), o linguriță veselă (prima dată când fac așa ceva – pentru micuțul meu care în ultimele zile nu a mâncat mai nimic – poate asta are să-l stimuleze), o vază pentru flori (mică – din ultimele resturi de FIMO pe care le mai aveam), cheile mele de la casă pe care le vroiam mai vesele și pe care să le pot diferenția pe culori mai ușor, și un breloc pentru USB-ul meu pe care mai tot timpul îl pierd😀.

Materialele folosite sunt: un borcan de la dulceață, un pahar mic și vechi, o linguriță și bineînțeles pastă modelatoare fimo și lac pentru luciu. Rezultatul este mai jos, și sper să vă încânte la fel de mult cum mă încântă pe mine🙂

6

7

8

9

10

11

13

16

18

owl

Următoarea tentativă de reciclare este această cutie, care de fapt este făcută ca aici, dintr-o pungă de la un cadou. Deci dacă primiți cadouri în pungi drăguțe, nu le aruncați, ci reciclați-le. Așa le puteți dărui fie mai departe, fie le puteți păstra și depozita în ele diverse lucruri. Atât decorațiile cât și cartonul sunt reciclate din diverse materiale (mărgele de la o brățară ruptă, material de la o fustă scurtată, dantelă de la o bombonieră, carton de la pungă de cadouri).

19

Trecem la un coșuleț pentru depozitat diverse mărunțișuri. Eu aveam nevoie de unul în baie unde să-mi pun diverse cosmetice mărunte. Vroiam să cumpăr unul, dar cum n-am găsit dimensiunea dorită, am trecut noi la treabă. Am folosit reclame de la LIDL și carton pentru fund dintr-o cutie, aracet și acrilic. Ca decor am folosit fetru subțire din care am făcut o floare🙂 Am mai făcut unul aici din foi colorate, dar reclamele sunt mai subțiri și se lucrează mai ușor.

3


20

Și încă o chestie reciclată este un tub haios de la un șampon de copii. Mi-era milă să-l arunc, așa că jumătate din el a devenit suport pentru flori, și recunosc, înveselește puțin fereastra de la baie🙂

1

2

Încă ceva de care era să uit este această parcare pentru mașinuțe – inspirație e de pe net. Perfectă de făcut din role din hârtie igienică lipite cu glue-stick🙂

 

4

8 gânduri despre „Reciclând lucruri banale

  1. Pusculita e o casuta,observ.Imi place si lingura(cred ca strumful papa mai cu spor acum),dar si cheile(casa dulce casa..),vasul pentru flori e o mutrisoara tare dragalasa,iar parcarea (nici nu va dati seama cat spatiu se elibereaza si ce incantare o fi pe strumf cand parcheaza masinile).Multe se pot face,intr-adevar,chiar si din „sfoara”de hartie,se vopsesc,apoi se lacuiesc.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

