Dulce și-aromat · Tărâmul lui Setilă

Milkshake cu fructe de pădure

Au venit și zilele caniculare. De fapt nu-i chiar așa caniculă aici la mine, dar ceva răcoritor tot merge! Și inspirată de aici ne-am răcorit toți cu un milkshake cu fructe de pădure. Bineînțeles în loc de fructe de pădure puteți pune altfel de fructe. Eu pe astea le-am avut la îndemână, păstrate pentru astfel de zile. 😀 Puteți folosi atât fructe congelate cât și fructe proaspete.

milk

Aveți nevoie de:

  • 300 ml lapte
  • 2-3 linguri zahăr
  • 200 g înghețată de vanilie
  • 200 g fructe de pădure.

Putem toate ingredientele într-un blender și le amestecăm un minut, până fructele sunt sfărâmate și totul este foarte omogen ca o spumă. Se servește pe loc (deși iese mult). Dar puteți încerca să îl reîmprospătați a doua zi cu un blender picior! Poftă bună!

2 gânduri despre „Milkshake cu fructe de pădure

    1. Vai, anul trecut pe vremea asta eram în Oradea și mă delectam din piață cu de toate! Aici sezonul căpșunilor s-a terminat, și fructe de pădure…doar în vise. Că nici în market nu sunt măcar înghețate! Prin Atena am o prietenă care îmi mai ia câte o caserolă de zmeură înghețată și atunci savurez fiecare strop de aromă! Deci …bucură-te din plin de bunătățile naturii 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

