Hobby

Cute tea pot box – pentru iubitorii de ceai

Ceaiul nu este doar pentru tratament ci și pentru relaxare. Recunosc că nu am fost întotdeauna o iubitoare a ceaiului. Și nici acum  nu gust orice ceai. În special îmi place ceaiul negru cu lapte și cel de mentă dulce de tot! Și ceaiul de tei și de salcâm este printre favoritele mele. Și inspirată de aici a ieșit acest model de ceainic drăguț și colorat, și foarte practic pentru păstrarea punguțelor de ceai parfumat…Este foarte simplu de confecționat. Aveți nevoie de carton colorat și lipici. Eu nu am avut decât carton simplu, dar am imprimat imaginea pe o foaie cu un fundal colorat pe care am lipit-o pe carton! Puteți decora ceainicul după preferințe🙂

pot 1

teapot box 2

teapot box

tea pot boxes

Tiparul îl găsiți pe site-ul recomandat mai sus de unde m-am inspirat!🙂

2 gânduri despre „Cute tea pot box – pentru iubitorii de ceai

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

