Știați că...?

Dezosarea pulpei de pui

Deși am avut o postare mai veche cu acest subiect, am schimbat video-ul și deci schimb și postarea. Sper să fie pe placul tuturor acest „tutorial”. Carnea de pui este sănătoasă și e minunat dacă o putem folosi și fără os. Pulpa de pui este mai greu de dezosat, dar eu vă arăt varianta folosită în laboratoarele de prelucrare a cărnii de pasăre. Nu, nu am dezosat eu. Și măcelarul a dezosat mai încet, special pentru a vedea fiecare pas! Mult spor și sper să vă fie de folos!

 

2 gânduri despre „Dezosarea pulpei de pui

    1. Da, nici mie. Dar cea fără os este folosită aici pentru alte preparate. De exemplu în rulouri, în shaorma (aici este de pui de cele mai multe ori), în cârnați de pui, pifteluțe etc. Carnea de pui este mai ușoară și e de dorit și în înlocuirea porcului 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

