Joacă de copii

Avion cu motor….

Ca orice mămică de băiețel, trebuie să avem în casă măcar un exemplar de jucărie a unui avion. De fapt noi avem mai multe: lego, din plastic simple cu motor care nu mai funcționează (stă pe listă și un elicopter cu telecomandă pe viitor). Și pentru că avem cartea Avionul de ceva ani, acum cred că o știm pe de rost de câte ori am citit-o. În ea sunt prezentate tot felul de tipuri de avioane, iar la sfârșit autorul întreabă ce tip de avion ne-ar place să construim. Sunt date câteva exemple: un zmeu, un avion din hârtie și un avion cu elastic. Am căutat pe net unul cu elastic și am cumpărat, dar pentru că era prea mare și nu zbura…a zburat la gunoi! Și azi când am recitit cartea cu avioane, micul G.D. întreabă de-odată. Unde-i avionul cu elastic? Nu vă închipuiți ce furtună de lacrimi a izbucnit când a auzit că gunoierii au avut parte de el. Și ca să-i astâmpăr durerea, i-am zis că-i fac eu unul mai mic și mai frumos (care bineînțeles că nu are elastic, dar e similar ca formă cu cel aruncat). Este un proiect ușor și aveți nevoie de puține materiale. Timplu de lucru este de cinci minute, iar bucuria este de zile întregi😀plain

Aveți nevoie de:

  • foi gumate colorate
  • super-glue
  • un băț din lemn pentru frigărui
  • o foarfecă și un pix
  • o sârmă
  • doi nasturi

Ideea mi-a venit pe moment din ce să-l construiesc, deci a fost ceva rapid și cu ce am avut prin casă. Decupăm aripile avionului din foaie gumată. Tăiem vârful ascuțit al bățului de frigărui. Îndoim pe centru aripile și le lipim cu super glue de băț. Decupăm coada mai mică și facem același lucru (adică lipim). În final adăugăm și nasturii ca roți (noi le-am atașat mai târziu) atașați de o sârmă răsucită pe băț, lângă aripi. Lipim și o elice din foaie de spumă. Și gata…aveți în față un exemplar mic de avion. Și pentru că nu se poate să citiți despre avioane și să nu priviți și un desen animat, vă recomand un episod pe care îl îndrăgește puiul meu, și care arată clar cum funcționează un avion. Și asta este lecția noastră despre avioane…😀

avion zboară

avion

7 gânduri despre „Avion cu motor….

      1. L-am facut la Muzeul de stiinta si trebuia lansat de pe o pista dar se poate lansa si cu mana . Daca sunteti indemanatici zboara destul de bine!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

