Joacă de copii

Micul constructor

Încă de când era mic eram curioasă să-l cunosc pe G.D., să văd ce pasiuni are, ce îi place să facă…și să-l încurajez într-acolo. Așa că l-am expus la de toate. Încă nu am explorat multe meserii (iar de unele nici nu vrea să știe – sigur nu se face doctor la ce alb la față se face când vede sânge :D), dar în timp am observat că pe lângă plăcerea  să-i citesc și să privească ore în șir cărți, îi place foarte mult să construiască, să inventeze lucruri. În acest sens avem diverse tipuri de cuburi: de lemn, lego de diverse dimensiuni, dar și din cele cu șuruburi. În timp, de vreo doi ani încoace și-a dezvoltat imaginația tot mai mult când vine vorba de construit. Mai jos sunt doar câteva imagini din zecile pe care le avem cu tot felul de ventilatoare, mașinuțe, casteluțe, garaje, tuneluri….Mai nou acum construim cu nisip, dar fotografiile încă nu le-am descărcat pe laptop. Oricum în general, singur construiește fiecare „edificiu”. Rar este ajutat de tatăl lui. Dar în cele de mai jos el este singurul creator- adică micuțul G.D. (a fost ajutat doar la fermă și gară🙂

Ca o concluzie, recomand cu toată inima cuburile din lemn, și cuburile lego, nu doar pentru băieței, dar și pentru fetițe. Ele stimulează creativitatea și imaginația n-are limite. Țin minte că și eu mă jucam cu cuburi din lemn colorate cu mare entuziasm!

Captură

constructor

flori

gara

garaj cu roți

garaj

la masă

mașinuță

tren

turn

One thought on “Micul constructor

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

