Joacă de copii

Am înghițit un dinozaur!

Nu am vorbit tocmai mult despre dinozauri cu piticul meu, și asta pentru că nu este prea atras de ei. Nici nu avem cărți pe tema asta, dar presimt că se va rezolva asta cât de curând. Avem doar o cărțulie mică din seria Pixi despre dinozauri. Dar zilele trecute prietena noastră Sharon s-a gândit să ne facă un dar când vine în Grecia, și ne-a adus aceste cuttere drăguțe cu care puteți decora fursecurile 3D. Este prima oară când văd așa ceva. Și cu această ocazie am putut vorbi puțin de dinozauri. O luăm treptat pentru că micuțul meu nu-i prea place 😀 Totuși le găsesc potrivite pentru activități pentru copii. Le puteți folosi nu doar la tăiat fursecuri, ci și la făcut forme din FIMO sau argilă cu uscare la aer, sau chiar forme din foi gumate, așa cum am făcut noi. Formele ieșite sunt simpatice și merg combinate cu alte materiale educative despre dinozauri. Cuttere 3 D găsiți pe Amazon, Banggood

3D cookie

3D cutter

Captură

foam

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

