Biblioteca minunată

O nouă carte pe care o recomand cu drag

Vă amintiți de Femeia care mută munții scrisă de Daniela Delibaș? Este o carte în care m-am regăsit în multe privințe. O carte pe care o recomand nu doar femeilor, ci și bărbaților care vor să cunoască femeile (că tot am auzit pe unii că nu le pot înțelege). O carte pe care eu am citit-o ușor și cu drag, scrisă simplu și la obiect, care atinge inima și te face să te simți bine în pielea ta! Sunt multe lucruri pe care le păstrez în inimă pe care le-am citit în această carte, și mai mult decât atât, am aflat că sunt și alte femei care gândesc ca mine!

De data asta vă anunț cu bucurie apariția a unei a doua cărți a Danielei. „Pașii Lui varsă belșugul” este o nouă carte scrisă pentru toți cei care au nevoie de încurajare. Cartea se adresează ambelor sexe și cred că este o nouă comoară în bibliotecă, un must have! După cum spune și autoarea , cartea „ incurajeaza la o viata plina de belsug, atat in domeniul spiritual cat si in toate celelalte domenii ale vietii!”. Vă recomand așadar cartea care poate fi comandată în curând de pe blogul personal al Danielei, și cred că va putea fi găsită în curând și la alte librării online. Merită să ne umplem inima și mintea cu cuvinte de calitate, scrise cu drag dintr-o inimă aleasă!

nisip-urme-flori

Un gând despre „O nouă carte pe care o recomand cu drag

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

