Joacă de copii

Microscopul din Lidl

Tot în aceeași ofertă cu Planetariul, în Lidl a fost și oferta cu microscopul. De fapt au fost mult mai multe jucării educative…dar le luăm pe rând. Și așa microscopul este pentru o vârstă mult mai mare decât a micuțului meu. Am plătit doar 15 euro pe el. Mărește de 100, 300 și 600 de ori, dar am observat că cel mai bine se vede mărit de 100 de ori.

Setul conține pe lângă microscop și două exemple de lamele de laborator cu materiale textile și spumă, două pipete, un borcan cu capac, o spatulă un recipient mai mic, bec de rezervă, o lupă mică (încă nu am aflat unde o pot folosi😀 ) și două eprubete. Deși G.D. este prea mic deocamdată de el, totuși l-am despachetat și ne-am jucat puțin. După ce am primit lamelele lor de laborator, am pus și noi la bătaie o frunză de fasole și …:D o furnică (săraca de ea). Ce-i drept că atunci când am mărit furnica m-am speriat de cum arată sub microscop😀😀😀 Am mărit-o doar de 100 de ori că deja la 600 nu se mai înțelegea ce este!

Ca jucărie este minunat. Copilul poate să-și facă o idee despre cum sunt alcătuite lucrurile. Cu siguranță că sunt și mult mai performante de atât, dar la prețul ăsta, merită investiția. Microscopul este din plastic (era fain dacă era din metal). Fotografiile de mai jos vă pot face o idee despre el. Setul nu conține cele două baterii😀

microscop 1

microscop 2

microscop 3

microscop 5

microscop 6

microscop 8

microspoc 4

5 gânduri despre „Microscopul din Lidl

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

