Joacă de copii

Corpuri cerești pe înțelesul celor mici

Vă plac stelele? Nouă da. Încă de mică mă uitam fascinată la cerul înstelat. Trebuia să mă aducă mămica în casă pentru că eu stăteam și priveam cerul până târziu în curte. Dacă priveam în întuneric îmi era frică, dar dacă priveam spre cer la stele totul dispărea și zburam fascinată în acea lume fantastică și îndepărtată. Colecționam articole din reviste și ziare despre stele, planete și noi descoperiri științifice și le citeam și reciteam cu sete. Nu aveam nici o carte colorată, telescop sau ce să mai spun…planetariu…toate astea erau dincolo de imaginația mea!

Astăzi însă avem atât de multe resurse. Pentru pruncul meu am făcut împreună un Planetariu pe care îl avem atârnat și acum pe perete, apoi am cumpărat unul minunat din Lidl foarte elaborat. Avem cărți, imagini laminate, materiale de scriere și exersare pe această temă…puiul meu are materiale pe acest domeniu pe care eu nici nu le-am visat vreodată! Și ne bucurăm împreună de ele. Din păcate nu avem încă telescop, dar se află pe lista cu dorințe și sper să îl cumpărăm cât de curând.

Astăzi lecția noastră a fost despre corpurile cerești. Am început cu ceva desene animate pentru atragerea atenției. La sfârșit aveți două episoade cu Autobuzul magic despre Planete și despre Corpurile cerești. De aici puiul meu a învățat foarte multe lucruri.

Apoi ne-am exersat dexteritatea cu cu materiale imprimate de aici, după care am așezat planetele în ordine. Recunosc că pruncul știe ordinea planetelor mai bine ca mine uneori😀 Dacă mă încurc, mă corectează el.  O lecție frumoasă de aproximativ o oră în care ne-am jucat, am desenat, am decupat, am citit și am aflat lucruri noi🙂

1

2  4  5

6  7  Captură

 

3 gânduri despre „Corpuri cerești pe înțelesul celor mici

  1. Firește că și eu am fost atras toată viața de stele și Univers. Chiar și azi rămân fascinat în fața bolții cerești, când noaptea e senină și cerul strălucește intens. Astronomia e frumoasă și e bine să o abordați, de câte ori aveți ocazia!🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

