Dulce și-aromat

Sirop de rodie – pentru iubitorii de rodii

Pentru că este sezonul rodiilor și pentru că sunt foarte sănătoase (conțin foarte mult fier și pentru cei lipsiți de energie sau anemici sunt recomandate), este timpul să împărtășesc cu voi acest jeleu de rodii inspirată fiind de aici. Mulțumim mult celor care ne-au dat o ladă întreagă de rodii, și deși trebuie răbdare să le curățăm, rezultatul este pe măsură. Eu nu am făcut mult sirop (sau gelatină) de rodii, dar am făcut suficientă cât să ne încânte papilele gustative pentru ceva timp alături de pancakes sau alte bunătăți. Puteți pune chiar și câte o lingură într-un pahar cu apă și astfel vă aromați apa. Dar să trecem la muncă…

2

Avem nevoie de:

  • 500 ml suc strecurat de rodie
  • 500 g zahăr
  • zeama de la o lămâie

Punem sucul de rodii și zahărul într-o oală cu fund dublu la foc mediu. Punem de asemenea o farfurioară în congelator pentru a o avea rece când avem nevoie de ea. Fierbem gelatina timp de aproximativ 45 de minute. Spre final adăugăm zeama de lămâie. Probăm punând câte o picătură de gelatină pe farfurioara din congelator. Dacă stă bob, gelatina este gata. O luăm de pe foc și o turnăm imediat în borcane curate, uscate și fierbinți. Punem capacele și punem borcanele în cămară.

1

3
Și sugestia mea de a savura gelatina de rodii…

Un lucru la care trebuie să fim atenți este să nu lăsăm prea mult gelatina pe foc ca să nu iasă caramel de rodii (așa cum am pățit eu prima dată). Gelatina nu trebuie să-și piardă culoarea roz, dar să fie suficient de închegată. Iar ca să vă fie mai ușor să desfaceți rodiile puteți să vă inspirați în video-ul de mai jos! Mult spor🙂

11 gânduri despre „Sirop de rodie – pentru iubitorii de rodii

      1. Să știi că exact așa am pățit și eu cu puiul. Când era mic de 1-2 ani bea că nu-l puteam opri! Acu nici să nu-l vadă în ochi! Of, of ce li se mai schimbă gusturile! Uneori și de la o zi la alta :)))

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

