Joacă de copii

Joaca cu bețe de înghețată

Sunt foarte multe idei de joacă și creație cu bețele de înghețată. Încă de mică îmi plăcea să le colecționez și să mă joc cu ele, deși nu făceam mare lucru. Zilele astea însă am găsit în Jumbo cu 1 euro 100 de bețe de înghețată colorate. Recunosc că eu aș fi fost mai bucuroasă să fie fără culoare, așa naturale, dar și colorate sunt faine. Așa că am luat un set cu gândul că …vom vedea ce va ieși. Și cum ieri am avut chef de joacă, m-am pus pe treabă împreună cu puiul meu și iată ce minunății ne-au ieșit. Înafară de faptul că ne-am întins cu glue-gun peste tot și că suportul de creioane ne-a ieșit mai strâmb, toate arată minunat. Pentru prima încercare, sunt totuși mulțumită :)Dacă doriți bețe de înghețată fie colorate, fie simple, găsiți aici la un preț foarte bun seturi.

casută

ramă

stea

suport 2

suport

tavă

Captură

4 gânduri despre „Joaca cu bețe de înghețată

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

